آرشیو شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۸۹۳۴
سیاسی
۲

فولادگر: عده ای به خاطر قدرت حاضرند امنیت را به هم زنند

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: عده ای به خاطر قدرت حاضرند امنیت را به هم زنند.به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمیدرضا فولادگر در گردهمایی روحانیون و طلاب اظهار کرد: اصل انتخابات تجدید بیعت با اصل نظام و انقلاب است و هر جا مشارکت بیشتر باشد ضریب امنیت نظام بالا می رود و وظیفه همه است که به مشارکت بالا کمک کنند.وی افزود: مقام معظم رهبری می گویند یک جبهه انقلابی و یک جبهه ضدانقلابی داریم، تفکرها متفاوت هستند و در مقابل غیرانقلابی ها همه باید متحد باشیم.وی با اشاره به عملکرد و گفتار متناقض برخی از افراد ادامه داد: سال 63 بود که برخی گفتند کلاس های دانشگاه را می خواهیم با پرده جدا کنیم و اگر نگاه کنیم دولت میرحسین بود و الآن می گویند طرف مقابل دیو است و ما پری هستیم.

وی تاکید کرد: می گویند این ها می خواهند زن ها از خانه بیرون نیایند در حالی که خانم های آقایان رئیسی و قالیباف هر دو استاد هستند. اینها به فکر ترساندن مردم هستند.

وی بیان کرد: انقلابی ها دو کاندیدا در صحنه دارند و شاید شرایط ایجاب کنند هر دو در صحنه بمانند؛ الآن پذیرفته اند تصمیم را جمعی بگیرند به هر حال نقطه مشترک این است که مدیریت اجرایی کشور به نفع نیروهای انقلاب تغییر کند.فولادگر خاطرنشان کرد: عده ای در کشور حاضرند به خاطر اینکه قدرت را از دست ندهند کشور را به ناامنی بکشند که باید دقت کرد.