آرشیو سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۸۹۳۷
ورزش
۱۱

گوناگون

احمدی به مدال برنز رسید

محمد احمدی در رقابت های تیراندازی 50 متر تپانچه آزاد مردان در بازیهای کشورهای اسلامی، مدال برنز گرفت.کاروان ایران با 127ورزشکار مرد و 31 ورزشکار زن در20رشته در این رقابت ها حضور دارد.

ثبت دومین برنز ژیمناستیک

هادی خناری نژاد در فینال وسیله دارحلقه در بازیهای کشورهای اسلامی دومین مدال برنز ژیمناستیک را به گردن آویخت.

سوت داورچینی درآزادی

تیم داوری از چین دیدار تیم های استقلال والعین را سوت می زند. دیداراین دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا روز اول خرداد در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

چند پیشنهاد برای گلزن لیگ

مهاجم پرسپولیس با چند پیشنهاد خارجی مواجه شده و انتقال او به خارج از کشور محتمل است. درخشش مهدی طارمی با 18 گل درلیگ برتروهمچنین لیگ قهرمانان آسیا باعث شده چند تیم قطری، چینی و اروپایی خواهان به خدمت گرفتن او شوند.

اهدای پاداش به مدال آوران

9 مدال آور کاروان ایران در سومین روز بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی دیروز پاداش خود را ازسعید افتخاری سرپرست این کاروان دریافت کردند.

پیروزی تیم بانوان درآسیا

درادامه رقابت های والیبال قهرمانی زیر 23 سال بانوان آسیا، تیم ایران در مصاف با نیوزلند با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید وبه مرحله یک هشتم نهایی در تایلند راه یافت.

کاپیتان سابق با تراکتورمی آید

مسئولان تیم تراکتورسازی برای انتخاب جانشین قلعه نویی با جواد نکونام کاپیتان پیشین تیم ملی وارد مذاکره شده اند وبا وی به توافق ابتدایی هم رسیده اند.

عزیمت فرنگی کاران به باکو

اعضای تیم ملی کشتی فرنگی برای حضوردر چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی، وارد کشورآذربایجان شدند.این رقابتها از فردا درشهر باکو آغازمی شود.

تیم هندبال ساحلی جهانی شد

تیم هندبال ساحلی ایران دردیدار رده بندی مسابقات آسیایی با غلبه بر ویتنام بر سکوی سوم ایستاد و سهمیه حضور در رقابت های جهانی را کسب کرد.