آرشیو سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۲۴
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

نفت و دانشگاه در اندیشه فینال بسکتبال

رقابت تیم های بسکتبال دانشگاه آزاد و نفت آبادان که به مسابقه پنجم نیمه نهایی کشید، امروز با تعیین دومین فینالیست به پایان می رسد. تیم نفت آبادان پیش از این دو بار در بازی خانگی دانشگاه آزاد را شکست داد و دانشگاه آزاد دو بار در تهران باخت های خود را جبران کرد. تیمی که به سومین پیروزی برسد، حریف پتروشیمی بندرامام در فینال می شود.

هر چهار مسابقه نفت آبادان و دانشگاه آزاد در سری نیمه نهایی با حواشی بسیار همراه بود و دو طرف به قضاوت داوران اعتراض داشتند. تیم نفت که در دو مسابقه، رایان ریچاردز را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، در مسابقه چهارم بار دیگر از این بازیکن استفاده کرد. تیم دانشگاه آزاد هم در کوارتر اول همان مسابقه، اوجیلوی بازیکن استرالیایی خود را به دلیل مصدومیت از دست داد و خبری از وضعیت این بازیکن برای بازی پنجم به گوش نمی رسد.

طبق اعلام فدراسیون بسکتبال، دو مسابقه اول فینال روزهای 31 اردیبهشت و اول خرداد به میزبانی پتروشیمی بندر امام برگزار می شود و مسابقه سوم 4 خرداد در تهران یا آبادان برگزار خواهد شد. سری فینال لیگ برتر بسکتبال به صورت سه برد از پنج مسابقه است و در صورت نیاز، مسابقات چهارم و پنجم در روزهای پنجم و هشتم خرداد انجام می شود.