آرشیو چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۶۴۹۷
صفحه آخر
۲۴
خبر آخر

دعوت گسترده اهالی فرهنگ و هنر برای شرکت در انتخابات ادامه دارد

با امید رای می دهیم

طومار دعوت هنرمندان و اهالی فرهنگ از مردم برای مشارکت در انتخابات روز به روز کامل تر می شود. در مدت زمان اندک باقی مانده تا روز جمعه، هنرمندی را نمی توان یافت که مرددان را دعوت به حضور پای صندوق های رای نکرده باشد؛ رای به اعتدال و دولت مستقر، ویژگی دیگر این دعوت هاست که حالا در شبکه های اجتماعی و رسانه های گوناگون دست به دست می شود تا جمعه کسی در خانه نماند.

«رخشان بنی اعتماد» از جمله هنرمندان محبوبی است که اعلام کرده در انتخابات پیش رو به حسن روحانی رای می دهد. وی در این باره نوشت: به حسن روحانی رای می دهم، نه با دلخوری و نارضایتی از عملکرد چهارسال دور اول و نه با خوش باوری باغ و گلستان شدن مملکت در چهار سال دور دوم. به حسن روحانی رای می دهم با باور به این حقیقت تلخ که ظرفیت تغییر و اصلاح در جامعه ای اینچنینی، فاصله ای دور از مطالبات ملت دارد. شرایطی که موانع و محدودیت و دسیسه های داخلی آن بیش از فشارهای خارجی، هر آنکه نخواهد سواربر موج مردم فریبی و شعار، دولتش را به سرآرد، در منگنه قرار می دهد و دستاوردهایش را به باد می سپارد.

«کیهان کلهر» هم به جمع حامیان حسن روحانی پیوست. این موزیسین برجسته و شهیر ایرانی با انتشار متنی در کانال شخصی خود نوشت: با وجود انتقاداتی که به عملکرد دولت کنونی خصوصا در زمینه مسائل فرهنگی دارم، کماکان به اصلاحات، تعادل و صلح رای می دهم.

«علیرضا قربانی» خواننده محبوب کشورمان هم با انتشار متنی، خواستار مشارکت مردم ایران در انتخابات شد. در بخشی از این پیام آمده است: فراموش نکنیم «سرنوشت فردای ما در گرو انتخاب امروز ما خواهد بود.» امروز مهم ترین پیام رای ملت ایران به دکتر حسن روحانی، رای به اعتدال و میانه روی، رای به کرامت و شان انسان، رای به جایگاه و خواست واقعی مردم در نظام، رای به انزجار ملت از تندروی و اقلیت گرایی و انحصارطلبی است.