آرشیو چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۶۴۹۷
فرهنگ و هنر
۲۲

روی خط خبر

کیومرث پوراحمد: اگر رای ندهیم سونامی بدتر از احمدی نژاد سراغ مان می آید

کارگردان فیلم «کفش هایم کو» و «قصه های مجید» معتقد است که در صورت رای ندادن به روحانی، سونامی احمدی نژاد باز می گردد. به گزارش ایلنا، کیومرث پوراحمد گفت: اگر رای ندهیم روزگار بدتر از دوران احمدی نژاد می شود. سال 84 بسیاری از دولتمردان و افراد فرهنگی می گفتند و از مردم دعوت می کردند که برویم و به هاشمی رفسنجانی رای بدهیم اما نرفتیم رای بدهیم و سونامی احمدی نژاد آمد. امروز هم اگر نرویم رای بدهیم سونامی بدتر از احمدی نژاد سراغ مان می آید.

ارکستر سازهای بادی تهران آماده اجرای کنسرت

رهبر ارکستر سازهای بادی تهران در تشریح تازه ترین فعالیت های این مجموعه از تلاش برای اجرای چند برنامه در نیمه دوم سال جاری سخن گفت. جاوید مجلسی مدرس موسیقی و رهبر ارکستر سازهای بادی تهران در گفت و گو با مهر با اشاره به تازه ترین فعالیت های این مجموعه موسیقایی بیان کرد: بعد ازبرگزاری مجموعه کنسرت های موفقی که همراه نوازندگان ارکستر سازهای بادی تهران داشتیم مدتی بود که بنا به دلایلی فعالیت نمی کردیم اما بتازگی قرار است بعد از مدت ها دور هم جمع شویم و اگر مشکلی وجود نداشته باشد از نیمه دوم سال برنامه هایی را برای علاقه مندان موسیقی اجرا کنیم.

حمایت استادان و اهالی موسیقی از دولت

بیش از 400 نفر از استادان و اهالی موسیقی حمایت خود رااز دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند. اسامی تعدادی از استادان و اهالی موسیقی که تاکنون از حسن روحانی حمایت کرده اند، به این شرح است: داریوش پیرنیاکان، مسعود شعاری، حسام الدین سراج، بهداد بابائی، سعید فرجپوری، امین الله رشیدی، هنگامه اخوان، سامان احتشامی، محمد علیزاده، حامد همایون، مهدی یراحی، مازیار فلاحی، حجت اشرف زاده، گروه چارتار، علی لهراسبی، روزبه نعمت الهی، رضا یزدانی، شهرام شکوهی، وحید تاج، مانی رهنما، میثم مروستی، نادر مشایخی، پوریا اخواص، بردیا کیارس، محمد موسوی، رامین صدیقی، کریستف رضاعی و حافظ ناظری.