آرشیو چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۲۵
شهرستان ها
۷

بسیج سازندگی امسال 70 هزار شغل ایجاد می کند

رئیس سازمان بسیج کشور گفت:850 هزار نفر در سال جاری به اردوهای جهادی اعزام می شوند که از این تعداد چهار هزارنفردر اردوی جهادی در مساجد مستقرمی شوند.

سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور درحاشیه مراسم افتتاح یک فاز از کارخانه تولید عسل شهد آوران بابل در جمع خبرنگاران افزود: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، بسیج سازندگی در سال جاری 50هزار کارگاه اشتغال مرتبط با اقتصاد مقاومتی در سراسر کشور راه اندازی می کند.

وی بیان کرد: با راه اندازی این 50 هزار کارگاه 70هزار شغل به صورت مستقیم ایجاد می شود و بدون تردید میزان اشتغال ایجاد شده به صورت غیر مستقیم فراتر از این تعداد است.

وی ادامه داد: بسیج بدنبال آن است تا الگوی مناسبی به جامعه ارائه کند و بتوانیم از تمام ظرفیت های موجود کشور در راستای اشتغال و تولید بهره بگیریم.

وی بیان داشت: استان مازندران قابلیت های فراوانی دارد که تنها در بخش گیاهان دارویی 200 نوع گیاه دارویی در این استان وجود دارد که قابلیت سرمایه گذاری دارد.

غیب پرور گفت: معتقدیم هیچ کس در کشور به اندازه مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی و عزم مردم برای تحقق آن شناخت ندارد.

وی افزود: باید با بهره گیری از توانمندی های داخل بتوانیم مشکلات خود را حل کنیم و در تولید با کیفیت کالا و اشتغال با مهارت در پایان سال کارنامه درخشانی داشته باشیم.

شرکت تولید عسل شهدآوران و گیاهان دارویی بابل در زمینی به مساحت یک هزار و 200 متر مربع بنا شد که یک فاز از این طرح به بهره برداری رسید.