آرشیو چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۶۴۹۷
حوادث
۱۸

شلیک به کاندیدای انتخابات شورای شهر

گروه حوادث/ یکی از کاندیداهای انتخابات شورای شهر شهرستان کلاچای، دوشنبه شب هنگام سخنرانی در مسجد، هدف گلوله قرار گرفت.مسئول روابط عمومی دادگستری گیلان در این باره گفت: این کاندیدای شورای شهر که وکیل دادگستری است ساعت 9 شب در مسجد «گیل کلایه» منطقه «پلرود» شهر کلاچای با یک سلاح شکاری از پشت پنجره مسجد هدف قرار گرفت و مجروح شد که پس از انتقال به بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت.

وی گفت: انگیزه ضارب شخصی بوده و ارتباطی به مسائل انتخاباتی ندارد. در عین حال در این رابطه دو مظنون دستگیر شده اند که بازجویی از آنها ادامه دارد.یکی از نزدیکان کامران علیپور- کاندیدای مجروح- گفت: گلوله به پشت شانه وی اصابت کرد که موجب خونریزی ریوی شده است.بلافاصله بعد از این حادثه با دستور دادستان شهر، تیمی از ماموران نیروی انتظامی برای شناسایی و بازداشت مهاجمان وارد عمل شدند.بنا بر اظهارات یک شاهد عینی، این کاندیدا هدف پنج گلوله اسلحه شکاری قرار گرفت که یکی از گلوله ها به نزدیکی قلب اش اصابت کرد.کاندیدای مضروب پس از انتقال به بیمارستان لاهیجان بلافاصله تحت جراحی قرار گرفت که پزشکان حال عمومی اش را خوب اعلام کرده اند.یکی از دوستان کاندیدای مجروح نیز در این باره گفت: وی وکیل پایه یک دادگستری بوده و از قبل اعلام کرده بود که می خواهد در جریان سخنرانی خود برخی تخلفات را با مدارک افشا کند اما پس از ورود به مسجد هدف اصابت قرار گرفت.

دستگیری عامل تیراندازی / دفتر سخنگوی ناجا نیز دیروز از دستگیری عامل تیراندازی به کاندیدای شورای شهر خبر داد. درعین حال گفته شده این فرد تحت بازجویی قراردارد تا علت و انگیزه اصلی ماجرا فاش شود.