آرشیو چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۲۵
ورزشی
۹

پیروزی والیبالیست های ایران برابر نایب قهرمان اروپا

سرمربی تیم ملی والیبال پس از برتری تیمش برابر اسلوونی گفت: تغییرات زیادی در ترکیب تیم ایران در مسابقه دوم با اسلوونی انجام دادیم و در نهایت بهترین ترکیب خود را اعمال کردیم.

تیم ملی والیبال ایران در ادامه بازی های تدارکاتی خود در اردوی برون مرزی به مصاف اسلوونی، نایب قهرمان اروپا رفت و برابر این تیم به پیروزی رسید. این بازی با نتیجه 3 بر 2 به نفع ایران به پایان رسید. بازی تدارکاتی نخست دو تیم با برتری 3 بر 2 اسلوونی به پایان رسید. سرمربی گری نایب قهرمان اروپا را اسلوبودان کواچ برعهده دارد. تیم ملی والیبال ایران در دو بازی بازی تدارکاتی خود در مونته نگرو دو پیروزی برابر این تیم کسب کرد. ملی پوشان والیبال ایران تا 28 اردیبهشت در اسلوونی اردو دارند. سعید معروف، عادل غلامی، فرهاد نظری افشار، محمدطاهر وادی، مهدی مرندی، رضا قرا، محمدجواد معنوی نژاد، محمد موسوی، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی پور، مصطفی حیدری، سامان فائزی، مسعود غلامی، امیر غفور و فرهاد سال افزون 16 بازیکن اعزامی به اردوی برون مرزی هستند.

رضایت سرمربی از جوانان تیم ملی

کولاکوویچ سرمربی تیم ملی پس از برتری تیمش برابر اسلوونی در گفت و گویی اظهار داشت: امتیازهای آغازین این دو ست را از دست دادیم. ایران خوب بازی کرد اما اسلوونی دو ست اول را برد چون ما نیمه آغازین ست را از دست داده بودیم.سرمربی تیم ملی والیبال با اشاره به تغییرات انجام شده در ترکیب تیم ایران گفت: بعد از جایگزینی هایی که انجام شد، بهترین ترکیب را انتخاب کردیم و بازی برای مان از آن پس آسان شد. مثل روز یکشنبه در طول این بازی هم تعویض های زیادی صورت گرفت و اسلوونی هم بازیکنان خود را به خوبی محک زد. کولاکوویچ در ادامه افزود: در دومین دیدار در بعضی نکات و شرایط بهتر بودیم و بعضی موارد هم بدتر شد، اما تیم ایران یک بازی دیگر در لهستان دارد و امیدوارم در آنجا تغییرات بهتری حاصل شود.سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد عملکرد جوانان تیم هم گفت: جوانان در این بازی بهتر عمل کردند. تعجب می کنم وقتی می بینم مسعود غلامی تک تک دستورات من را در زمین اجرا می کند. من به او احترام می گذارم. او بازیکن باهوشی است. میلاد هم خیلی خوب کار کرد. سامان فایزی هم در ست پنجم خوب بازی کرد و از همه آنها راضی هستم.