آرشیو چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۲۵
حوادث - اخبار کشور
۱۱

عوامل شهادت 2 مامور انتظامی اهواز دستگیر شدند

عوامل گروه تروریستی حمله به یک کلانتری در شهر اهواز که منجر به شهادت دو مامور انتظامی و زخمی شدن یک سرباز وظیفه شد شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان دیروز در نشست مطبوعاتی اعلام کرد: با تحقیق نیروهای اطلاعاتی سپاه استان، اعضای این تیم تروریستی که درحال خروج از کشور بودند درمدت کمتر از 24 ساعت از وقوع حادثه، دستگیر شدند.

سرتیپ حسن شاهوارپور افزود: متلاشی شدن این باند تروریستی طی یک درگیری موفق انجام شد که این اقدام نشان از اشرافیت نیروهای اطلاعاتی و امنیتی بر همه تحرکات در استان خوزستان دارد.

وی افزود: تمامی امکاناتی که در اختیار تروریستها بود نیز توسط نیروهای اطلاعاتی سپاه استان کشف و ضبط شده است.

24 اردیبهشت ماه در پی حمله مسلحانه و تیراندازی از سوی افراد ناشناس دو تن از ماموران کلانتری 22 اهواز به شهادت رسیدند. در این درگیری یک سرباز وظیفه نیز مجروح شد.

این گزارش حاکی است پیکر دو مامور نیروی انتظامی اهواز به اسامی ستواندوم علی بخش حسنوند و استوار دوم عزیزالله بهمنی با حضور باشکوه مردم این شهر تشییع شد.

آیین تشییع و خاکسپاری پیکر شهید علی بخش حسنوند شهید نیروی انتظامی خوزستان پس از تشییع در اهواز، دیروز به خرم آباد منتقل و با حضور استاندار لرستان، نماینده ولی فقیه در لرستان، جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح و یگان های انتظامی و مردم قدرشناس این شهر در روستای رباط نمکی خرم آباد به خاک سپرده شد.