آرشیو چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۲۵
اخبار کشور
۲

بیانیه اعتراضی جمعی از فرزندان کارکنان ناجا درباره برخی مطالب مطرح شده در مناظره ها

در پی اظهارات حسن روحانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در مناظرات تلویزیونی و سخنرانی ها، تعدادی از فرزندان شاهد و کارکنان ناجا شکایت و بیانیه اعتراضی خود را به شرح ذیل منتشر کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: مردم ایران، آقای شیخ حسن روحانی در سخنان خود رفتار کارکنان خدوم نیروی انتظامی را با الفاظی همچون گازانبری و لوله کردن تشریح نمودند لذا چیزی که در ذهن از این الفاظ تداعی می شود این است که پدران ما عوامل اجرایی چنین حرکاتی هستند پس ما بر آن شدیم چند نکته ای را یادآور شویم.

مردم ایران سوال ما این است در 23 تیر 78 چه کسی حرف از قطعه قطعه کردن و تکه تکه کردن آشوبگران در نماز جمعه تهران زد؟ کسی جز آقای حسن روحانی؟

آیا قریب به 13 هزار شهید ناجا که برای وطن از جان خویش گذشته اند گازانبری عمل کرده اند؟

آیا مرزبانان جان برکف ناجا گازانبری در خون خود غلتیده اند؟

مردم ایران پدران ما همچنان در راه صیانت از مرزهای جغرافیایی و اعتقادی ایران اسلامی شهید و جانباز می شوند آن هم در بدترین شرایط اقلیمی از گرمای بالای 50 درجه جنوب و جنوب شرق تا سرمای استخوان سوز شمالغرب کشور و آن هم دور از خانواده!

چه کسانی از آغازین روزهای انقلاب اسلامی در جای جای کشور بی هیچ ادعا و تبلیغاتی با مفسدین، قاچاقچیان، سارقین، اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم عمومی مبارزه کرده اند و امنیت و آرامش را برای مردم کشور به ارمغان آورده اند؟

آقای روحانی با صراحت در سخنرانی خود در جمع کارکنان ناجا در سال گذشته اعلام کردند: «پلیس موظف به اجرای قوانین اسلامی نیست» ما به ایشان با قدرت می گوییم خون شهدای ناجا چنین اجازه ای به شما نمی دهد.

پدران ما در همه مناسبت های ملی و مذهبی که مردم عزیز در حال برپایی آیین ها و مسافرت و... هستند آماده باش و مشغول به کار و خدمت در جاده ها و شهرها هستند این یعنی لوله کردن؟