آرشیو شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۸۹۴۰
ورزش
۱۱

گوناگون

شیرجه ولی پوربه مدال طلا

مجتبی ولی پور شیرجه روی ایران در فینال ماده سه متر انفرادی در بازی های کشورهای اسلامی به مدال ارزشمند طلا دست یافت.

زیدوند به مدال برنز رسید

مهدی زیدوند، فرنگی کار وزن 66 کیلوگرم ایران در بازی های کشورهای اسلامی در دیدار رده بندی با پیروزی مقابل حریف ازبکستانی، مدال برنز گرفت.

جشنواره گل فوتسال درآسیا

تیم فوتسال زیر 20 سال ایران مقابل چین به پیروزی رسید.تیم کشورمان در سومین دیدار خود در رقابت های قهرمانی آسیا در تایلند،دیروز موفق شد 6 بر یک چین را شکست بدهد.شاگردان صانعی دردو بازی نخست خود دراین مسابقات مقابل مغولستان و امارات به پیروزی رسیده بودند.

تکواندو13مدال کسب کرد

تکواندو کاران اعزامی ایران به بازی های کشورهای اسلامی به میزبانی آذربایجان پس از سه روز رقابت سخت و فشرده برابر حریفان خود در مجموع با کسب 3طلا،5نقره و5برنز به کار خود پایان دادند.

خداحافظی آلونسو با فوتبال

بازیکن قدیمی فوتبال اسپانیا گفت:همیشه می خواستم دراوج بازنشسته شوم. آلونسو امروز در بازی هفته پایانی بایرن مونیخ با فرایبورگ، برای همیشه کفش هایش را می آویزد.وی افزود: همیشه می خواستم در اوج از دنیای فوتبال کنار بروم.

آوسیلیو: قادربه جذب رونالدوهستیم

آوسیلیو مدیرورزشی تیم اینترمیلان مدعی شد که قادر به جذب رونالدو هستیم. درچند سال گذشته اینتر از دوران طلایی و تاثیرگذارخود در فوتبال ایتالیا فاصله گرفته است، اما پیش بینی می شود با تغییروتحولاتی که درعرصه مدیریتی آن رخ داده، این تیم بتواند جایگاه ازدست رفته را بازیابد.

ابراهیمی به بازی نمی رسد

سرپرست تیم فوتبال استقلال از غیبت امید ابراهیمی دردیدار مقابل العین امارات خبرداد.عبداللهی گفت: ابراهیمی مشغول فیزیوتراپی است و به این مسابقه نمی رسد.

ابراز نگرانی برای سرخپوشان

پیشکسوت پرسپولیس نسبت به شرایط این تیم پیش از بازی با لخویا ابراز نگرانی کرد. حلالی اظهار داشت: شرایط پرسپولیس به شکلی است که واقعا من را نگران می کند. نبود یک مهره کلیدی مثل کامیابی نیا و همچنین محرومیت تماشاگران می تواند لطمه زیادی به روند کارپرسپولیس بزند و این موضوع واقعا جای نگرانی دارد.