آرشیو پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۲۶
حوادث
۱۹

قتل عام خانوادگی توسط داماد شرور

مرد جنایتکار در جریان اختلاف با خانواده همسرش با شلیک گلوله شش نفر را کشت و کودکی را زخمی کرد. متهم هنگام فرار حتی به زور و تهدید خودروی پژویی را دزدید که 12 ساعت بعداز جنایت بازداشت شد.

به گزارش جام جم، ساعت یک و 26 دقیقه بامداد دیروز مردی با پلیس سلماس تماس گرفت و از وقوع تیراندازی دریکی از محله های شهر سلماس خبر داد. ماموران با حضور در آنجا و بررسی های اولیه با اجساد پنج عضو یک خانواده و نیز دو مجروح که نوزاد دو ماهه و دختر شش ساله ای بود، رو به رو شدند. اجساد قربانیان به پزشکی قانونی و مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

در تحقیقات اولیه پلیسی، مشخص شد مرد 39 ساله که داماد خانواده بوده به دلیل اختلافات خانوادگی وارد خانه پدرزنش شده و تمامی اعضای خانواده را به رگبار بسته است. این در حالی بودکه یکی از مجروحان حادثه که نوزاد دو ماهه بود به دلیل شدت جراحات در بیمارستان فوت کرد و تعداد قربانیان این جنایت به شش نفر رسید. جست وجوها ادامه داشت تا این که ماموران به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد داماد جنایتکار در حالی که پیاده فرار می کرده در میانه راه، با حمله به راننده ای که در حال پارک کردن خودررویش بوده، او را کتک زده و به زور سوئیچ خودروی پژویش را از او گرفته و با سوار شدن به آن متواری شده است.

با مشخص شدن این موضوع ماموران در جست وجوی او بودند تا این که خودروی سرقتی را ساعاتی بعد از جنایت، حوالی روستای مغانجوق سلماس کشف کردند. با گذشت 12 ساعت از این جنایت متهم به قتل فراری که در یکی از روستاهای اطراف شهرخوی مخفی شده بود، بازداشت شد.

عامل جنایت خانوادگی برای ادامه تحقیقات به اداره پلیس آگاهی سلماس منتقل و به قتل شش عضو خانواده همسرش و زخمی کردن کودکی دیگر با انگیزه اختلاف خانوادگی اعتراف کرد. این در حالی است که تحقیقات پلیسی نشان می داد داماد خانواده به علت اختلاف بر سر ارث، همه اعضای خانواده را به قتل رسانده است.

تحقیقات ازمتهم به قتل در پلیس آگاهی ادامه دارد.