آرشیو شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۲۷
جامعه
۱۷

کاهش قیمت سفر به عتبات در رمضان

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان این که اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات در ماه مبارک رمضان به صورت یک هفته ای، 10 روزه، 12 روزه و 15 روزه انجام می گیرد، اظهار کرد: سفرهای یک هفته ای زائران در این ایام کاهش 25 تا 40 درصدی نسبت به ایام گذشته دارد.

محسن نظافتی درباره اعزام های ماه مبارک رمضان به عتبات عالیات به تسنیم گفت: نام نویسی برای اعزام متقاضیان به عتبات عالیات در ایام ماه مبارک رمضان در کاروان ها آغاز شده و روند اعزام ها از روز اول ماه مبارک انجام می گیرد.

به گفته او، اعزام ها در نیمه اول ماه مبارک رمضان بسیار محدود انجام می گیرد و غالب هتل ها در این ایام 15 روزه برای بازسازی و تعمیرات تعطیل هستند. مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت عنوان کرد: در نیمه اول ماه مبارک رمضان حدود 40 کاروان یعنی نزدیک به 2000نفر به عتبات اعزام خواهند شد اما این تعداد در نیمه دوم ماه مبارک رمضان افزایش می یابد.

به گفته نظافتی، در نیمه دوم ماه مبارک رمضان اعزام ها بنابر درخواست متقاضیان افزایش چشمگیری می یابد و روزانه 40 کاروان به عتبات عالیات اعزام خواهند شد که رقم زائران در تمام این دو هفته بیش از 23 هزار نفر خواهد بود.