آرشیو شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۲۷
ورزش
۱۸

این شایعه می تواند شوک پرسپولیس باشد

مسلمان و علیپور در آستانه جدایی

شاید در نگاه اول خیلی ها بگویند خبر کذب محض است و مگر می شود محسن مسلمان از پرسپولیس برود؛ نه نمی شود اما اگر برانکو او را نخواهد چطور؟ مسلمان یکی از کلیدی ترین بازیکنان پرسپولیس در یکی دو فصل اخیر بوده اما براساس شایعات کار سرخپوشان با داریوش شجاعیان به اتمام رسیده است و این بازیکن ظرف یکی دو روز آینده قراردادش را با پرسپولیس امضا می کند.اگر این اتفاق بیفتد و سروش رفیعی هم در پرسپولیس بماند زوج خط میانی بین او و سروش شکل می گیرد و عملا جایی برای خودنمایی مسلمان در پرسپولیس نخواهد ماند.

البته این یکی از دلایلی است که باعث شده برانکو به فکر خروج مسلمان از پرسپولیس بیفتد. دلیل دیگر حاشیه هایی است که مسلمان در چند وقت اخیر برای پرسپولیس ایجاد کرده است. براساس شایعات در راس بیشتر حواشی نام مسلمان به چشم می خورد. او چهارشنبه هم با علی علیپور درگیری لفظی پیدا کرد تا تردیدهای برانکو برای گرفتن تصمیمی سرنوشت ساز را به حقیقت نزدیک کند. او نشان داده که از حاشیه به دور است و هر گونه بی انضباطی در تیمش را بر نمی تابد. به همین دلیل است که برانکو هم به مسلمان و هم به علیپور برای رفتن چراغ سبز نشان داده است. براساس آخرین اخبار رسیده سپاهان مقصد احتمالی مسلمان خواهد بود و شاید مهندس پرسپولیسی ها سر از دیار نصف جهان در بیاورد.

اگر مسلمان از پرسپولیس جدا شود با توجه به جدایی احتمالی علیپور - که شرح آن در صفحه 11 امروز ارائه شد - باید گفت یک شوک بزرگ به پرسپولیس وارد می شود.