آرشیو یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۲۸
ورزش
۹

فردا؛ استارت والیبال امیدها برای جهانی مصر

تیم ملی والیبال زیر23 سال مردان، چند ساعت بعد از استراحت 12 روزه برای درخشش در رقابت های قهرمانی جهانی فردا در سالن فدراسیون تمرینات خود را از سر می گیرد. خوان سیچلو، سرمربی امیدها که تیمش با قهرمانی آسیا در اردبیل، سهمیه جهانی را گرفت، با رفع خستگی حالا همه فکر و ذکرش آمادگی شاگردانش برای رقابت با دنیاست.

او بعداز جشن قهرمانی برای مرخصی به کشورش برگشت تا چند روزی را کنار خانواده اش سپری کند. او امشب به تهران برمی گردد تا فردا دوباره دست به کار شود. سیچلو، کار را با رحمان تقی زاده، شایان حمودی، فردین قله قوند، امین اسماعیل نژاد، جابر اسماعیل پور، سلیم چپرلی، سعید جواهری توانا، امین خداپرست، سهند اله وردیان، محمد دلیری، مهرداد شیبانی، بهنام ابراهیمی، آرمین ایگدری، کیارش حیدری، میلاد حمیدی و محمد هانی شروع می کند. البته از جمع اردونشینان چهار نفر غایب هستند؛ جواد کریمی پاسور اول تیم و اسماعیل مسافر که بعداز قهرمانی برای بازی با تیم جوانان در بازی های کشورهای اسلامی به باکو رفتند، نودوزپور و یوسف پور هم که با این تیم هستند. محمدرضا تندروان دستیار سیچلو درباره شروع اردو می گوید: «فعلا کار را با 16 بازیکن شروع می کنیم. برای اردوهای بعدی هم باید با سرمربی تیم جوانان درباره بازیکنان به توافق برسیم. قبلا حرف سر این بود که هر تیمی مسابقه اش زودتر باشد، اولویت همراهی بازیکنان را دارد. حالا هم طبق برنامه مسابقات جهانی ما اواخر مرداد در مصر است و مسابقات جهانی جوانان تیرماه در جمهوری چک.»

به گفته او برنامه اولین اردوی جهانی بیشتر بدنسازی است: «بچه ها بعداز 12 روز استراحت به اردو برمی گردند، بنابراین برای آمادگی بهتر بدن ها، روی تمرینات بدنسازی تمرکز می کنیم، البته کنارش کارهای تکنیکی را انجام می دهیم تا در فرصت سه ماهه تا رقابت های جهانی کم کم تکنیک و تاکتیک تیمی رشد کند.»

سومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی امیدهای زیر 23 سال جهان 27 مرداد تا پنجم شهریور به میزبانی مصر برگزار می شود.