آرشیو دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۶۵۰۱
ورزشی
۲۳

دو مدال طلا و یک نقره زورخانه ای برای ورزشکاران ایرانی

دهمین روز از بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در کشور آذربایجان برگزار شد و ورزشکاران کشورمان در رشته های ورزش زورخانه ای و تنیس روی میز به مصاف رقبای خود رفتند.

در روز دوم مسابقات ورزش های زورخانه ای بازی های همبستگی کشورهای اسلامی ورزشکاران در سه رشته سنگ، چرخ تیز و میل بازی با یکدیگر به رقابت پرداختند. در رشته سنگ ورزشکاران کشورهای آذربایجان و ایران (مبین زیبالقا) اول و دوم شدند و کشورهای افغانستان و تاجیکستان به طور مشترک سوم شدند. در چرخ تیز، ایران (علی جلیل لو) و عراق عناوین اول و دوم را به خود اختصاص دادند و دو کشور آذربایجان و افغانستان به طور مشترک سوم شدند. در میل بازی ورزشکاران ایران (پژمان سکونتی) و آذربایجان نفرات برگزیده اول و دوم بودند و ورزشکاران افغانستان و پاکستان به طور مشترک سوم شدند.

مرحله نیمه نهایی رقابت های تیمی تنیس روی میز مردان نیز با دیدار تیم های ایران و عربستان آغاز شد که در پایان تیم کشورمان با غلبه بر حریف راهی دیدار نهایی شد. مرحله نیمه نهایی رقابت های تیمی تنیس روی میز بانوان بازی های همبستگی کشورهای اسلامی نیز با دیدار تیم های ایران و ترکیه آغاز شد که در پایان تیم کشورمان با نتیجه 3 بر یک و غلبه بر حریف راهی دیدار نهایی شد.