آرشیو سه‌شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۶۵۰۲
حوادث
۱۸

خبر

مرگ در داخل پراید واژگون شده

گروه حوادث / تصادف شدید اتوبوس مسافری با یک پراید در اتوبان تهران – قم یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت. به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، سحرگاه دیروز در بزرگراه تهران – قم یک اتوبوس ولوو که از اصفهان به سمت تهران در حرکت بود با یک پراید برخورد کرد که در این حادثه خودروی سواری با دو سرنشین معلق زنان در کنار جاده روی سقف واژگون شد و هر دو سرنشین آن درون اتاقک مچاله شده گرفتار شدند.

ماموران آتش نشانی با تجهیزات هیدرولیکی بدنه پراید را برش دادند و راننده را که پسری 18 ساله بود با پای شکسته نجات دادند اما مردی 30 ساله که سرنشین دیگر خودرو بود، جان سپرد.

پایان فرار مرد همسرکش در خنداب

گروه حوادث / ماموران پلیس مردی را که پس از کشتن همسر و زخمی کردن مادر و دختر 12 ساله اش در شهرستان خنداب استان مرکزی فرار کرده بود، در یکی از شهرهای استان خوزستان دستگیر کردند.تحقیقات پلیس نشان داد که این مرد در بیست و پنجم اردیبهشت ماه امسال به علت اختلافات شدید خانوادگی و تحت تاثیر مواد ابتدا همسرش را به قتل رسانده و سپس با مجروح کردن مادر و دختر خردسالش اقدام به فرار کرده بود.این مرد پس از دستگیری در استان خوزستان به شهرستان خنداب انتقال یافت و به زندان افتاد.

آتش سوزی در آزمایشگاه بیمارستان بجنورد

گروه حوادث/ انفجار دستگاه هود آزمایشگاه بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد تنها یک هفته پس از افتتاح آن، سه نفر از کارکنان را مجروح کرد.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، در این حادثه که عصر یکشنبه 31 اردیبهشت اتفاق افتاد، تجمیع گاز در درون هود آزمایشگاه سبب انفجار آن شد.عبدالله شکریان، مدیر اداره روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: «گاز جمع شده در هود آزمایشگاه با روشن کردن آن منفجر شد که در این حادثه سه نفر از کارکنان آزمایشگاه دچار آسیب شدند. دو نفر از مجروحان به صورت سرپایی درمان شدند و یک نفر نیز اکنون در بیمارستان بستری است. علت دقیق وقوع حادثه در دست بررسی قرار دارد.

بیمارستان 320 تختخوابی امام حسن(ع) در بجنورد شنبه هفته گذشته با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.