آرشیو چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۰۵۳
ورزش
۲۴

جهان ورزش

واکنش دنیای فوتبال به حادثه تروریستی منچستر

فاجعه بود

دوشنبه شب در جریان برگزاری یک کنسرت در شهر منچستر انگلیس، انفجاری رخ داد که منجر به کشته شدن حداقل 22 نفر و زخمی شدن بیش از 50 نفر شد. بیشتر حاضران در این کنسرت نوجوانان بودند که همین موضوع، تلخی اتفاق را چند برابر می کند. درهمین حال دنیای فوتبال، همدردی خود را با خانواده کشته شدگان حادثه تروریستی اعلام کرد.

باشگاه منچستریونایتد: ما از فاجعه ای که در منچستر آره نا رخ داد شوکه شده ایم. همدردی خود را با خانواده قربانیان اعلام می کنیم.

باشگاه منچسترسیتی: از شنیدن اتفاقاتی که در منچستر آره نا افتاده بسیار ناراحتیم. قربانیان، خانواده هایشان و افرادی که در سرویس های اضطراری شهر در حال خدمتگزاری هستند، همواره در ذهن ما خواهند بود.

ونسان کمپانی: قصد دارم همدردی خودم را با خانواده کشته شدگان اعلام کنم. روز بسیار غمگینی برای منچستر است.

گری لینه کر: خبرهای بسیار تلخی از شهر منچستر می شنویم. با خانواده قربانیان ابراز همدردی می کنم.

فیل نویل: ما شکست نخواهیم خورد، بلکه قویا کنار هم خواهیم ایستاد زیرا ما منچستر هستیم.

شاون رایت فیلیپس: باورم نمی شود که چه اتفاقاتی در منچستر رخ داده. بسیار ناراحتم.

ادوین فان درسار: قلب من با کسانی است که عزیزانشان را در حادثه تروریستی منچستر از دست دادند.

اعتراف نقل وانتقالاتی گریزمان

مهاجم فرانسوی اتلتیکو مادرید از احتمال پیوستنش به شیاطین سرخ صحبت کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتوان گریزمان در پاسخ به سوالی درباره آینده اش گفت: «فکر می کنم تا دو هفته دیگر همه چیز روشن خواهد شد. به من یونایتد ملحق شوم؟ این هم ممکن است اما احتمال ملحق شدنم به این تیم 60 درصد است.»

انتقاد آنری از مورینیو به خاطر پوگبا

ستاره فرانسوی به ارزیابی خود از وضعیت منچستریونایتد پرداخت و تاکید کرد ژوزه مورینیو در استفاده از پل پوگبا اشتباه می کند. به گزارش «ایسنا» تیری آنری گفت: «امسال برای پوگبا سال موفقیت آمیزی نبود. به نظر من مورینیو از پوگبا در جایی که باید از آن استفاده می کرد، بهره نبرد. پوگبا هافبکی نیست که توپ را نگه دارد ولی در منچستریونایتد اشتباه به کارگرفته شد. او باید در کناره ها یا نزدیک به خط حمله بازی کند. وقتی به او نقش دفاعی داده می شود، توانایی هایش کم می شود. مردم همواره درباره او صحبت می کنند چون گران قیمت ترین بازیکن جهان است و همین فشار را روی او زیاد می کند.»