آرشیو چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۸۹۴۴
ورزش
۱۱

گوناگون

دانشوربه مدال طلا رسید

محمد دانشوردرفینال دوچرخه سواری پیست چین صاحب مدال طلا شد.این رقابت ها جنبه ورودی کاپ های جهانی سال 2017 را دارند.

کمانداران معلول دعوت شدند

19 زن و مرد کماندار معلول برای حضور در دو رویداد مهم جهانی به اردوی آماده سازی تیم ملی تیراندازی با کمان ایران درمشهد دعوت شدند.

پیکه: امیدوارم رونالدو ناکام بماند

پیکه مدافع تیم فوتبال بارسلونا گفت: خیلی خوشحال می شوم یوونتوس با شکست رئال مادرید قهرمان اروپا شود. از طرفی امیدوارم توپ طلا نصیب بوفون شود، نه به این دلیل که به بوفون علاقه دارم بلکه به خاطر ناکامی رونالدو.

یزدانی با سپاهان می آید

مدافع فصل گذشته پیکان به تیم فوتبال سپاهان پیوست. سیاوش یزدانی با عقد قراردادی 2 ساله رسما به جمع طلایی پوشان اضافه شد.

ایران، میزبان جودوی آسیا شد

درحاشیه برگزاری مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان آسیا جلسه هیئت رئیسه جودوی قاره کهن تشکیل و ایران به عنوان میزبان جام باشگاه های آسیا در سال 2018 معرفی شد.

تیم ملی جودو در هنگ کنگ

جودوکاران ملی پوش کشورمان برای حضوردررقابت های قهرمانی آسیا راهی هنگ کنگ شدند. پیکارهای جودوی قهرمانی آسیا از روز پنجم خردادماه برگزارمی شود که تیم کشورمان با 6 جودوکار در بخش مردان و دو نماینده در بخش بانوان دراین رقابت ها حضور خواهد داشت.

احمدی با پیکان تمدید کرد

دروازه بان تیم پیکان قراردادش را با این تیم تمدید کرد. رحمان احمدی، فصل گذشته موفق شد با تیم پیکان دررتبه ششم لیگ قراربگیرد.

خطری فینال را تهدید نمی کند

اتحادیه فوتبال اروپا پس از حمله تروریستی شب گذشته درمنچستر و در آستانه دیدار امشب تیم های منچستریونایتد و آژاکس در فینال لیگ اروپا اعلام کرد که خطر حمله تروریستی این دیداررا تهدید نمی کند.

رقابت 90 سوارکار درتهران

مسابقات بین المللی پرش با اسب همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر با شرکت 90 سوارکار مطرح ایرانی و سوارکارانی ازاروپا و آسیا، ازامروز درمجموعه سوارکاری نوروزآباد تهران آغاز می شود.این رقابت ها درسه روز برگزار می شود و افراد برتر عصر جمعه جوایز نقدی را دریافت خواهند کرد.