آرشیو چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۳۱
فوتبال ایران
۱۱

امید جهانبخش: با هیچ باشگاهی توافق نکرده ام

امید جهانبخش، وینگر چپ صبا که حالا بازیکن آزاد شده، گویا در تیررس چند باشگاه ازجمله استقلال، پرسپولیس و سپاهان قرار گرفته است. در یکی دو روز گذشته خبر رسید او حتی با آبی ها توافق کرده و فصل بعد شاگرد منصوریان می شود ولی خودش این مساله را تائید نمی کند.

امید با استقلال دو ساله توافق کردی؟

فعلا هیچ خبری نیست و من هم در رسانه ها خبر توافقم را دیدم. با هیچ باشگاهی توافق نکرده ام و همه چیز در روزهای آینده مشخص می شود.

این که تو پیشنهادهای زیادی داری یا واقعا پرسپولیس، سپاهان، استقلال و... خواهان جذب تو شده اند.

من از روز اول وارد این مساله نشدم و مدیر برنامه هایم پیگیر این موضوع است. همان طور که می دانید من زیاد مصاحبه نمی کنم و اهل بازارگرمی نیستم. هنوز نقل و انتقالات لیگ برتر شروع نشده است. دوست ندارم عجله کنم. می خواهم خوب به آینده فکر کنم و بهترین تصمیم را بگیرم.

پیوستن تو به استقلال جدی است؟

واقعا نمی دانم. دوست ندارم اسم تیمی را بیاورم. هر وقت توافق نهایی کردیم و پای امضای قرارداد رفتیم در این باره صحبت می کنم. ولی هم استقلالی ها و هم پرسپولیسی ها به من لطف دارند و امیدوارم بتوانم یک تصمیم خوب بگیرم. خودم دوست دارم در تهران به کارم ادامه دهم ولی هنوز هیچ چیز مشخص نیست. باید ببینم شرایط چطور پیش می رود.

دل خودت با کدام تیم است؟

نمی توانم جواب این سوال را بدهم. فوتبالیست ها وقتی تصمیم حرفه ای می گیرند، باید منطقی باشند. من هم دوست دارم منطقی ترین تصمیم را بگیرم. امیدوارم اتفاقی برایم بیفتد که به صلاحم باشد و به نفعم تمام شود. قرار است تصمیم مهمی بگیرم و قطعا در سرنوشت فوتبالی ام تاثیر زیادی خواهد داشت.