آرشیو شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۸۹۴۶
ورزش
۱۱

اخبار 90

امید آبی پوشان استارت زد

امید ابراهیمی هافبک تیم استقلال که به علت مصدومیت دیداررفت برابر العین را از دست داده بود تمریناتش را آغاز کرد.کادرفنی تیم بسیار امیدوار است که ابراهیمی برای بازی برگشت درامارات برگزار می شود شرایط بازی را بدست آورد.

کامیابی نیا درپرسپولیس ماند

کمال کامیابی نیا از جمله بازیکنان تیم پرسپولیس است که قراردادش بعد از بازی با لخویا با این تیم به پایان خواهد رسید اما او برای تمدید قرارداد با مسئولان باشگاه به توافق رسیده است.

پورموسوی مربی فولاد شد

سرمربی استقلال خوزستان با قراردادی یک ساله سرمربی فولاد شد. پورموسوی که درلیگ شانزدهم و فصلی که برای استقلال رو به پایان است، هدایت این تیم را به عهده داشت.

رضاوند به تیم سایپا پیوست

آرش رضاوند بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال نفت تهران با عقد قراردادی 2 ساله به تیم سایپا پیوست.رضاوند سابقه 4 فصل حضور در تیم نفت را در کارنامه دارد و به همراه علی دایی، موفق به فتح جام حذفی فوتبال کشور شد.

تجلیل از عنایتی در مشهد

طی مراسمی ویژه ای که از سوی موسسه فرهنگی قدس مشهد ترتیب داده شده بود از رضا عنایتی مهاجم پیشین تیم های فوتبال ابومسلم، استقلال، صبا و تیم ملی ایران تجلیل شد. مراسم با حضور چهره هایی چون حاج رضایی، درخشان، نامجو مطلق وتعدادی از مسئولان استان برگزار شد.

دست نشان مربی ملوان شد

اعضای هیئت مدیره باشگاه ملوان نادر دست نشان را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال این تیم انتخاب کردند.همچنین دراین جلسه اعضای هیئت مدیره از تلاش های محمد مایلی کهن و تیم جوانی که وی در فصل گذشته ساخته و پرداخته کرد، ابرازرضایت داشتند.

تیم ملی فوتبال درراه اتریش

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال دیروز با حضور 11 بازیکن زیر نظر کی روش، پیگیری شد.لازم به توضیح است تیم ملی فوتبال ایران به منظور اردوی تدارکاتی امروز به اتریش اعزام می شود.

پنجعلی: امیدوارم فوتبال خصوصی شود

پیشکسوت فوتبال پس از دیدار مربیان با وزیر ورزش گفت امیدواراست فوتبال به سمت خصوصی شدن برود. محمد پنجعلی گفت: جلسه بسیار مفیدی بود و امیدواریم راهکارهای ارائه شده توسط دوستان در این جلسه که نشات گرفته از تجربه بالای آنها بود مورد استفاده قرار گیرد.