آرشیو یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۳۴
ایران
۱۵

ساخت 700 واحد مسکونی برای محرومان هرمزگان

نماینده بندرعباس در مجلس گفت: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ساخت 700 واحد مسکونی برای مردم هرمزگان را در دست اقدام دارد.

به گزارش جام جم، احمد مرادی اظهار کرد: بنیاد برکت در استان هرمزگان با مشارکت در هفت طرح توانمندسازی اقتصادی و اشتغال زایی، ساخت 38باب مدرسه که از استانداردهای مناسب اماکن آموزشی و تجهیزات کمک آموزشی برخوردار است، احداث پنج مسجد، دو حوزه علمیه، اجرای عملیات ساخت 700 باب مسکن محرومان و ده ها طرح زیربنایی و عمرانی، بهداشتی و درمانی فعالیت چشمگیری در مناطق محروم این استان ایفا کرده است.

وی افزود: بنیاد برکت اجرای طرح توسعه پایدار جزیره هرمز را در چارچوب الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت با تکیه بر سیاست های اقتصاد مقاومتی، شامل اجرای طرح های توانمندسازی اقتصادی و طرح های زیربنایی، سلامت و حمایت از اقشار محروم در دست اقدام دارد.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر با اشاره به کارآفرینانی که در استان هرمزگان حضور دارند، اظهار کرد: اشتیاق این افراد برای تولید و اشتغال بسیار بالاست، اما به دلیل عدم وجود سرمایه کافی برای این کارآفرینان، فعالیت چشمگیری انجام نمی شود.