آرشیو دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۸۷۶
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•مشکل در ناوگان اتوبوس رانی بی آرتی: یکی از مسافران بی آرتی خط آزادی- خاوران هستم. متاسفانه اتوبوس های ساعت 22به بعد این خط بسیار فرسوده هستند و دیر به دیر می آیند، با اینکه از ساعت 22 نرخ کرایه ها سه برابر می شود.

•حدود سه سال پیش یک دستگاه کولر اسپیلت 32 هزار گازی میدیا با ضمانت پنج ساله تضمین موتور خریداری کردم، حال که موتور کولر خراب شده متاسفانه شرکت خدمات پس از فروش حاضر به تعویض یا تعمیر موتور کولر نیست. لطفا اطلاع رسانی کنید تا مردم بدانند زمانی که می خواهند جنسی را خریداری کنند، وعده این را می دهند که گارانتی و ضمانت دارد ولی زمانی که به مشکلی برخوردند، کسی پاسخ گو نیست.

از آبادان

•متاسفانه روز جمعه جایگاه پمپ بنزین هراز- در بنزین، روغن و آب ریختند و تمام ماشین هایی که بنزین زدند، 500 متر جلوتر ایستادند و نتوانستند حرکت کنند. دود زیادی از ماشین ها بلند و کلی ترافیک ایجاد شد؛ پلیس هم خودش دچار همین مشکل شده است. چه کسی پاسخ گو است؟

•گلایه از سازمان بازنشستگی: سال گذشته سازمان بازنشستگی کشوری اعلام کرد به تعدادی از بازنشستگان به قید قرعه مبلغ سه میلیون تومان وام تعلق می گیرد. من هم با توجه به اینکه با گذشت پنج سال از بازنشستگی ام تقاضای وام نکرده بودم، در این قرعه کشی شرکت کردم و بعد از مدتی پیامی از طریق تلفن همراه از سازمان دریافت کردم که چون قرعه به نامم شده، به زودی وام مذکور به حسابم واریز خواهد شد. سال 95 به اتمام رسید و خبری از پرداخت نشد. در سال 96 هم در سومین ماه سال همچنان در انتظار لطف سازمان هستم و آرزو می کنم کاش هرگز قرعه به نامم در نمی آمد و بیهوده چاله ای حفر نمی کردم که امروز برای پرکردنش مجبور شوم فشارهای مضاعفی را تحمل کنم.

فریدون. ص از تهران

•پیروزی باشکوه: خوشبختانه حضور میلیونی ملت ایران در روز جمعه پای صندوق های رای بی سابقه بود. این پیروزی را به ریاست جمهوری و هم وطنان عزیز و گرامی تبریک می گویم.

علی اکبر فرقانی