آرشیو دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۸۹۴۸
ورزش
۱۱

گوناگون

تست از داوران فوتبال ایران

قراراست پس از پایان ماه مبارک رمضان، تست های پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال از داوران گرفته شود. دپارتمان داوری درحال رایزنی وهماهنگی برای حضور یک مدرس خارجی است تا این تست ها از داوران گرفته شود.

تصویب پاداش تیم سپیدرود

طرح پاداش یک میلیارد تومانی شهرداری رشت به سپیدرود برای صعود به لیگ برتر توسط شورای شهر رشت تصویب شد.

رکابزنان تبریز سوم شدند

تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز که در تور بین المللی ژاپن شرکت کرده بود، در پایان 8 مرحله مسابقه پس از یوکیو ژاپن و ایزووی استرالیا در جایگاه سوم ایستاد.

ملی پوش فوتسال درسونگون

ملی پوش تیم فوتسال دبیری تبریز به تیم مس سونگون پیوست. عسگری با عقد قرارداد یک ساله به این تیم اضافه شد.

تیم ملی جودو سوم آسیا شد

تیم ملی جودو نابینایان وکم بینایان با مجموع سه مدال طلا، یک نقره و سه برنز برای نخستین بار در رده سوم رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه قرار گرفت.

تیم ملی به خانه کشتی می رود

اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور دررقابت های بین المللی بالاوادزه و کارتوزیان گرجستان از 10 خرداد درخانه کشتی برگزار می شود. این رقابتها ازروز 20 خرداد ماه در شهر تفلیس برگزارمی شود.

دوهندبالیست لژیونر شدند

ندری و صادقی دو هندبالیست کشورمان به تیم ترکیه ای پیوستند.قرارداد این دو بازیکن به مدت یک سال بوده و قرار است به همراه این تیم درجام هندبال اروپا حاضر شوند.

بازگشت دوباره بنا به کشتی

سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی که چندی پیش اعلام کرده بود دیگر به دنیای کشتی بازنمی گردد،کار مربیگری را در یکی از باشگاه های شهریارآغاز کرد.

آلگری: به دنبال فتح لیگ اروپا هستیم

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس گفت: بدنبال تکمیل فصل زیبا با فتح لیگ قهرمانان اروپا هستیم.آلگری گفت: اکنون دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا را درپیش داریم و برای قهرمانی آماده می شویم.