آرشیو دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۳۵
حوادث - اخبار کشور
۱۱

پس از تعطیلی 172 مرکز غیر فعال؛ مجوز 30 مرکز دانشگاه علمی کاربردی لغو می شود

معاون سنجش و نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه تا اردیبهشت ماه امسال 172 مرکز غیرفعال، شناسایی و حکم پایان همکاری داده شد، گفت: مجوز 30 مرکز دیگر نیز تا قبل از مهرماه امسال لغو می شود.

به گزارش ایرنا، جواد حاتمی در نشست خبری اظهار داشت: پس از روی کار آمدن مدیریت جدید در دانشگاه جامع علمی کاربردی، مبحث کیفیت بسیار جدی شمرده شد و سرلوحه کاری تمام مدیران قرار گرفت. بر همین اساس معاونت نظارت و سنجش در دانشگاه جامع علمی کاربردی شکل گرفت و این مرکز علمی تنها دانشگاه زیر مجموعه وزارت علوم است که دارای چنین معاونتی است.

حاتمی افزود: چهار دفتر با عنوان های نظارت و ارزیابی، صلاحیت های حرفه ای، آزمون و امور هماهنگی با استان ها در زیرمجموعه معاونت نظارت و سنجش دانشگاه علمی کاربردی فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: دانشگاه جامع علمی کاربردی با بقیه مراکزی که نتوانند شاخصه هایشان را به حداقل های لازم ارتقا بدهند، قطع همکاری خواهد کرد.

حاتمی در مورد اساسنامه های مراکز دانشگاهی نیز گفت: این اساسنامه ها به استان ها و مراکز ارائه شده تا تمامی هیئت موسسان آن را تایید و امضا کنند و سپس به مرکز برگردانند و چنانچه هیئت موسس مرکزی به این اساسنامه تمکین نکند همکاری خود را با آنها متوقف خواهیم کرد.