آرشیو دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۳۵
اخبار کشور
۳

فرماندار ارومیه اعلام کرد: شهادت 2 مرزبان ارومیه در درگیری با گروهک پژاک

فرماندار ارومیه گفت: 2 نفر از نیروهای مرزبانی آذربایجان غربی در درگیری با گروهک تروریستی پژاک به شهادت رسیدند و 3 نفر نیز مجروح شدند.

عباس حسنخانی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، اظهار کرد: در ساعت 17 و 40 دقیقه عصر شنبه نیروهای مرزبانی آذربایجان غربی در حال جابه جایی نیرو بودند که در کمین گروهک تروریستی پژاک گرفتار شده و درگیری رخ داد.

وی گفت: در این درگیری فرمانده گروهان مرزی شهید ضیایی سرهنگ دوم محمدرضا فیروزی اهل میاندوآب و استوار دوم جواد فرحی اهل بناب به درجه رفیع شهادت رسیدند.

وی افزود: استوار دوم رضا نعمتی و سرباز وظیفه حسن قهرمانی نیز در این درگیری مجروح شدند که در حال حاضر بستری هستند و سرباز وظیفه سیامک محمدی هم مجروح شده بود که به صورت سرپایی مداوا شد.

این درگیری در منطقه حسنلو سلطانی از توابع هشتیان در نوار مرزی ارومیه روی داد. پیکر این دو مرزبان شهید ظهر دیروز از میدان انقلاب تا میدان امام حسین(ع) ارومیه بر دوش مردم شهید پرور این شهر تشییع و سپس به زادگاهشان در میاندوآب و بناب منتقل شد. دو مجروح این درگیری در بیمارستان شهید عارفیان ارومیه بستری هستند و حال آنان رضایت بخش اعلام شده است.