آرشیو سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۸۷۷
حوادث
۱۳

پنج قاره

تیراندازی مرگ بار در نیوجرسی می سی سی پی آمریکا

فاکس نیوز: تیراندازی در یک باشگاه شبانه در ایالت نیوجرسی آمریکا یک نفر کشته و پنج زخمی و همچنین تیراندازی در یک ایالت می سی سی پی هشت کشته برجای گذاشت. پلیس در ارتباط با این تیراندازی گفت: افسران پلیس بعد از دریافت گزارش این حمله به این باشگاه شبانه در پترسون نیوجرسی، حوالی ساعت 5:30 صبحگاه یکشنبه به آن پاسخ داده و در محل حادثه حضور پیدا کردند.

افسران پلیس یک کشته و مجروحان دیگر این حادثه را در داخل و اطراف این باشگاه شبانه پیدا کردند. پلیس پترسون و ایالت نیوجرسی هنوز در حال بررسی این حادثه هستند. هنوز اطلاع دقیقی درباره انگیزه و چرایی ماجرا از طرف پلیس این منطقه به رسانه ها داده نشده است.

همچنین در پی وقوع تیراندازی در ایالت «می سی سی پی» آمریکا دست کم هشت نفر ازجمله یک معاون کلانتر جان خود را از دست دادند. پلیس ایالت می سی سی پی اعلام کرد: این تیراندازی ها در سه منطقه مختلف در جنوب این ایالت رخ داده است. همچنین یک مرد که مظنون به تیراندازی بوده دستگیر شده است. بنابر اعلام مقامات داخلی ایالت می سی سی پی، درحال حاضر نمی توان درباره هر نوع انگیزه احتمالی از وقوع این جنایت اظهارنظر کرد.

پلیس می سی سی پی اعلام کرد: در محل اولین تیراندازی، جسد مادرزن مردی که دستگیر شده و سه نفر دیگر پیدا شده است. همچنین در محل تیراندازی بعدی اجساد دو مرد جوان پیدا شده است.

همچنین در محل سومین تیراندازی، پلیس جسد یک زن و یک مرد را کشف کرده است.

صاعقه در هند قربانی گرفت

شینهوا: مقامات داخلی هند اعلام کردند بر اثر حوادث مرتبط با صاعقه و بارش شدید باران در این کشور دست کم 23 نفر جان خود را از دست داده اند.

بنابر اعلام مقامات محلی ایالت «بیهار» 24 ساعت شنبه وقوع حوادث مرتبط با بارش باران و صاعقه 23 کشته بر جا گذاشته است.

گزارش ها حاکی است 18 نفر از قربانیان به دلیل وقوع صاعقه در هشت منطقه از ایالت بیهار جان باخته و مابقی آنان بر اثر ریزش دیوار کشته شده اند.

مقامات محلی ایالت بیهار هند اعلام کردند به هر یک از خانواده های حادثه دیده مبلغ شش هزار دلار به عنوان خسارت پرداخت می شود.