آرشیو شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۳۹
شهرستان ها
۷

تخصیص 100 میلیارد ریال به 38 پروژه در خراسان رضوی

مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: به منظور تکمیل بخش از پروژه های نیمه تمام این حوزه و ارائه خدمات مطلوب به زائران در مسیر جاده های منتهی به مشهد 100 میلیارد ریال به 38 پروژه اختصاص پیدا کرد.

مشهد- خبرنگار کیهان: مهدی فروزان اظهار کرد: در مجموع 38 پروژه عمرانی حوزه زیارت توسط دستگاه های اجرایی و شهرداری های این استان در دست اجراست.

وی گفت: براساس هماهنگی های انجام شده 45 میلیارد ریال به حوزه شهرداری های خراسان رضوی که دارای پروژه های اسکان موقت زائران از قبیل ایجاد کمپ های موقت زائر در مسیرهای تردد هستند، اختصاص یافت.

فروزان افزود: 55 میلیارد ریال دیگر نیز در قالب تفاهم نامه های 2 جانبه بین معاونت زیارت و دستگاه مربوطه اختصاص پیدا کرد که براساس این تفاهم نامه ها معادل پولی که معاونت زیارت برای این پروژه ها تخصیص می دهد، دستگاه اجرایی نیز از محل اعتبارت مجموعه برای این طرح ها اختصاص می دهد.

وی ادامه داد: راه اندازی سرویس های بهداشتی پیش ساخته درمسیرهای اصلی تردد زائران پیاده، احداث 10 سکوی نماز در مسیر زائران توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، ایجاد ایستگاه انتقال خون در حرم مطهر رضوی، تکمیل و تجهیز پایگاه فوریت های پزشکی اورژانس مشهد در اطراف حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) پروژه های مربوط به طرح اسکان فرهنگیان، میراث فرهنگی و هلال احمر از جمله این پروژه ها هستند.