آرشیو سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۴۰
صفحه آخر
۱۲

اسناد تازه خیانت امارات به مردم فلسطین، ابوظبی خانه فلسطینی ها را به صهیونیست ها می فروخت!

به تازگی اسنادی فاش شده که نشان می دهند امارات منازل شهروندان فلسطینی ساکن قدس اشغالی را خریداری و سپس به شخصیت های صهیونیست می فروخته است!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری «غزة الآن»، اسنادی وجود دارند که نشان می دهد امارات منازل شهروندان فلسطینی ساکن قدس اشغالی را خریداری و سپس به شخصیت های صهیونیست فروخته است.

بر اساس این گزارش، امارات برخی تاجران و شخصیت های اماراتی را به خدمت گرفته و این افراد وظیفه داشته اند فلسطینی ها را قانع کنند منازل خود در قدس را با قیمت های بالا بفروشند اما پس از گذشت تنها یک هفته این منازل به خاخام ها و دیگر شخصیت های اسرائیلی فروخته می شده است. این خبرگزاری اعلام کرده که اظهارات برخی خانواده های فلسطینی را که منازل خود را به این شکل و به تصور اینکه خریدار فلسطینی است فروخته اند به زودی منتشر خواهد کرد. از سوی دیگر یک سازمان غیر دولتی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دولت های صهیونیستی از سال 1967 تاکنون 20 میلیارد دلار برای ساخت و ساز و توسعه شهرک های صهیونیست نشین کرانه باختری و قدس شرقی هزینه کرده است. در همین رابطه وزارت دارایی رژیم صهیونیستی که هر ساله بخشی از مبالغ هزینه شده در این بخش را اعلام می کند، از هزینه شدن 3/5 میلیارد دلار بین سال های 2003 تا 2015 تنها در کرانه باختری خبر داده است.

«نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل نیز که چند بار در نشست ها درباره فلسطینیان و رژیم صهیونیستی به جای صحبت درباره شهرک سازی های غیرقانونی و دیگر جنایت های این رژیم، از سیاست های رژیم صهیونیستی تعریف و تمجید می کند، با انتشار یادداشتی شورای حقوق بشر سازمان ملل را به داشتن تمایلات «ضد اسرائیلی» متهم کرده است. او در واشنگتن پست، مطلبی با این عنوان نوشته است: «شورای حقوق بشر سازمان ملل، وحشیگری را ماستمالی می کند» و در این یادداشت مدعی شده که رژیم صهیونیستی «کارنامه حقوق بشری خوبی» دارد!