آرشیو چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۴۱
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

*جلسه هماهنگی اعزام تیم های فوتبال و فوتسال دانشجویان به منظور شرکت در رقابت های دانشجویان آسیا در محل فدراسیون دانشگاهی برگزار شد. به منظور هماهنگی شرکت تیم های فوتبال و فوتسال دانشجویان برای شرکت در مسابقات دانشجویان آسیا، جلسه انجمن فوتبال فدراسیون با حضور محمد دادگان رئیس انجمن فوتبال فدراسیون دانشگاهی، علیزاده نایب رئیس، بشیریان دبیر کل فدراسیون،مقدم منش رئیس اداره تربیت بدنی وزارت بهداشت، نصیرزاده مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور و مسیحا معاون اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان در خصوص چگونگی تشکیل تیم ها و نحوه گزینش و اردوهای انتخابی برگزار شد. چهارمین دوره رقابت های فوتبال دانشگاه های آسیا و سومین دوره مسابقات فوتسال دانشجویان آسیا 27 شهریور لغایت 3 مهرماه سال جاری در کشور کره جنوبی و چین برگزار می شود.

*نوشاد و نیما عالمیان در رنکینگ جدید فدراسیون جهانی پینگ پنگ به ترتیب با 7 و 23 پله صعود توانستند در رده های 69 و 105 جهان قرار بگیرند. پس از پایان مسابقات پینگ پنگ قهرمانی جهان، رنکینگ جدید بازیکنان در ماه ژوئن اعلام شد. بر اساس این رنکینگ، نوشاد عالمیان توانست با هفت پله صعود در رده 69 جهان قرار بگیرد.نیما عالمیان، افشین نوروزی و امین احمدیان دیگر بازیکنانی هستند که توانستند در این رنکینگ صعود داشته باشند اما در بخش بانوان، نمایندگان ایران سقوط داشتند.

*با پیگیریهای به عمل آمده و حضور نمایندگان اعزامی از طرف فدراسیون سوارکاری، در جلسات مختلف و ارائه مستندات لازم در نهایت مجمع عمومی فدراسیون جهانی سوارکاری، عضویت فدراسیون سوارکاری ایران در فدراسیون جهانی اسبدوانی و کنفدراسیون آسیایی را مصوب نمود. با عضویت ایران در فدراسیون جهانی، اسبدوانی ایران پس از سالیان دراز در مسیر ارتقا و رشد قرار گرفته است.