آرشیو چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۸۹۵۳
ورزش
۱۱

گوناگون

نشان طلا بر گردن زندی

در دومین دوره مسابقات پومسه قهرمانی نونهالان آسیا، یاسین زندی موفق شد مدال طلای این دوره از رقابت ها را کسب کرده و بر سکوی قهرمانی بایستد.

توافق حاتمی با تراکتورسازی

فرزاد حاتمی که قراردادش با تیم تراکتورسازی به اتمام رسیده بود، طی چند روز گذشته مذاکراتی با آجورلو انجام داد و در نهایت با این باشگاه به توافق رسید.

کشتی گیران به تفلیس می روند

تیم های منتخب کشتی آزاد و فرنگی ایران در رقابت‎های بین المللی جایزه بزرگ گرجستان شرکت می کنند. این رقابت ها از روز20 تیر درشهر تفلیس برگزارمی شود.

شیاطین سرخ به دنبال بیل

منچستر یونایتد تصمیم دارد برای جذب گرت بیل بیش از 100 میلیون پوند هزینه کند. این ستاره ولزی رئال مادرید بخش فراوانی ازفصل جاری را به علت مصدومیت از دست داد و فرصت کمتری پیدا کرد تا برای تیم زیدان به میدان برود.

طغیانی، مدال برنزکسب کرد

درادامه رقابت های دومین دوره مسابقات پومسه قهرمانی نونهالان آسیا، زینب طغیانی نماینده کشورمان به مدال برنز این رقابت ها رسید.

نظرمحمدی در سپیدرود ماند

سرمربی سپیدرود رشت قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.نظرمحمدی فصل گذشته هدایت سپیدرود را در لیگ یک بر عهده داشت و موفق شد با این تیم به لیگ برتر صعود کند.

مهدی زاده در تیم ستارگان

امیر مهدی زاده عضو تیم ملی کاراته کشورمان به دعوت فدراسیون کاراته آلمان برای برگزاری یک دوره کلاس فنی و حضور در تیم ستارگان جهان 25 خردادماه راهی این کشورمی شود.

گلزن لیگ با سپاهان می آید

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال فولاد با قراردادی دو ساله به تیم سپاهان پیوست. ساسان انصاری که لیگ شانزدهم را با پرسپولیس شروع کرد و درهمان هفته های ابتدایی از این تیم جدا شد و به فولاد برگشت، دراین فصل 16 گل زد و نفر دوم جدول گلزنان شد.

اسدی بازهم شاگرد دایی شد

رضا اسدی بازیکن فصل پیش تیم فوتبال نفت تهران با عقد قراردادی به تیم فوتبال سایپا پیوست تا یک بار دیگر زیر نظر علی دایی کار کند.