آرشیو شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۸۹۵۵
شهرستان ها
۵

با حضور برخی از نمایندگان صنایع کوچک استان مرکزی: نشست مشترک تخصصی تجاری قطعه سازان ایران و ترکیه در تهران برگزار شد

اراک – خبرنگار رسالت: به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی در این نشست تخصصی که برخی از مدیران صنایع کوچک مرتبط با صنعت قطعه سازی استان حضور داشتند، دکتر احمد رضا رعنایی، نایب رئیس انجمن صنایع تخصصی همگن قطعه سازان ایران گفت: هم اینک یکهزار و 200 شرکت فعال قطعه ساز در کشور وجود دارد که آمادگی کامل برای همکاری بین المللی با کشورهای دنیا را دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی در این نشست تخصصی که برخی از مدیران صنایع کوچک مرتبط با صنعت قطعه سازی استان حضور داشتند، دکتر احمد رضا رعنایی، نایب رئیس انجمن صنایع تخصصی همگن قطعه سازان ایران گفت: هم اینک یکهزار و 200 شرکت فعال قطعه ساز در کشور وجود دارد که آمادگی کامل برای همکاری بین المللی با کشورهای دنیا را دارد.

وی تاکید کرد: طرف ایرانی تمایل جدی برای همکاری دو طرفه در خصوص رایزنی احداث نمایندگی انحصاری، برند سازی ایران، مشارکت و انتقال تکنولوژی و سرمایه گذاری با ترکیه را دارد.

وی هدف از برگزاری این نشست را انجام طرح های مشترک با حفظ منافع دوطرف و یکی شدن انجمن های قطعه سازی در تولید و انتقال تکنولوژی عنوان کرد.