آرشیو پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۴۲
ورزش
۹

پایان ماجرای هازارد و رئال مادرید

پرز به دنبال جذب امباپه

رئال مادرید قصد دارد در تابستان 2017 ستاره ای دیگر را برای تقویت قوای تهاجمی تیمش بخرد و حالا تمرکز آنها روی ستاره موناکوست.

به گزارش ایندیپندنت، پیشتر رئال مادرید به جذب هازارد ابراز علاقه کرده و حتی این بازیکن گفته بود پیشنهاد رئال مادرید را بررسی خواهد کرد؛ ولی مصدومیت ستاره بلژیکی چلسی در تمرینات تیم ملی کشورش، باعث دوری سه ماهه وی از میادین شده و همین موضوع موجب شده رئال مادرید از جذب وی در تابستان جاری صرف نظر کند.

در چنین شرایطی رئال مادرید علاقه مند است با پیشنهادی نجومی موناکو را راضی به فروش امباپه کند. اگرچه باشگاه های زیادی خواهان جذب امباپه هستند و موناکو نیز مایل به حفظ امباپه برای یک فصل دیگر است، ولی رئال مادرید امیدوار است با پیشنهادی 135 میلیونی تیم فرانسوی را راضی به فروش امباپه کند. این در حالی است که روز گذشته هم رسانه هایی در فرانسه و اسپانیا مدعی شده بودند رئال مادرید قصد دارد برای امباپه پیشنهادی 135 میلیون یورویی ارائه کند. پیشتر رئال مادرید پیشنهادی 103 میلیون پوندی برای جذب امباپه ارائه کرد که توسط سران موناکو رد شد. بعد از آن آرسنال پیشنهادی صد میلیون یورویی ارائه کرد که آن هم توسط تیم فرانسوی مورد پذیرش واقع نشد.

گفته می شود رئال مادرید قصد دارد برای تامین بودجه خرید امباپه، خامس رودریگز و موراتا را به فروش برساند و حتی شاید ترغیب به فروش گرت بیل شود. یونایتد به جذب موراتا و گرت بیل علاقه مند است. احتمال می رود خامس راهی یکی از دو تیم شهر میلان شود. البته به گزارش اسکای ایتالیا، منچستریونایتد پیشنهادی 60 میلیون یورویی (4/52 میلیون پوندی) برای موراتا مهاجم رئال مادرید ارائه کرده که این پیشنهاد رد شده است. در پیشنهاد یونایتد بحثی از ده خیا مطرح نشده و یونایتد هم نمی خواهد ده خیا را وارد این معامله کند ولی گفته می شود رئال مادرید برای فروش موراتا رقم هنگفت 78 میلیون پوند را طلب کرده است، یعنی تقریبا 25 میلیون پوند بین پیشنهاد یونایتد و رقم درخواستی رئال مادرید اختلاف وجود دارد.