آرشیو پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۴۲
ورزش
۹

مستطیل سبز

هیجان ونتورا از پیشنهاد اغواکننده چینی ها

سرمربی تیم ملی ایتالیا عنوان کرد، پیشنهاد چینی ها به او هیجان زده اش کرده ولی تمایلی به ترک تیم ملی ایتالیا ندارد.

جامپیرو ونتورا قبل از بازی شب گذشته تیمش مقابل اروگوئه درباره پیشنهاد اغواکننده خود از کشور چین گفت: از این پیشنهاد کمی هیجان زده شده ام. چیز دیگری برای توضیح ندارم ولی من سرمربی ایتالیا هستم و تمایلی برای ترک سمتم ندارم. ما یک هدف مشخص داریم و آن هم صعود به جام جهانی 2018 روسیه است. به چیز دیگری اهمیت نمی دهم. جدا از موضوعات دیگر ما تلاش می کنیم، استرس و هیجان را کنار بگذاریم تا بازیکنان جوان به بهترین شکل عمل کنند.

پاسخ منفی نیس به رم و بارسلونا

جان میشل سری، یکی از بهترین بازیکنان نیس بود که مورد توجه چند تیم بزرگ اروپایی قرار گرفته است.

تیم های رم، بارسلونا و پاری سن ژرمن رسما برای جذب این بازیکن پیشنهاد داده اند، اما به نظر می رسد، نیس قصد فروش این ستاره را ندارد. ریورا، رئیس باشگاه نیس گفت: باشگاه رم رسما برای جذب سری به ما نامه زد، اما پیشنهاد مالی آنها پایین بود و آن را رد کردیم. بارسلونا و پاری سن ژرمن هم سری را می خواهند، اما به این دو باشگاه هم بصراحت اعلام می کنیم که ستاره خود را نخواهیم فروخت. همه بازیکنان خود را حفظ می کنیم و می خواهیم شروعی قدرتمندانه در لیگ قهرمانان داشته باشیم.

آینده مبهم بالوتلی

ماریو بالوتلی که فصل خوبی را در باشگاه فرانسوی نیس سپری کرد، در تابستان 2017 با چند پیشنهاد مختلف مواجه شده است.

اسکای ایتالیا گزارش داده است، روز سه شنبه رایولا به آلمان سفر کرده و با سران دورتموند برای انتقال موکلش به این تیم مذاکره کرده است. او حتی در گفت وگو با گل عنوان کرده است؛ بالوتلی فصل بعد در این تیم آلمانی توپ خواهد زد، اما هنوز به نظر می رسد چیزی قطعی نشده است، چرا که نیس قصد دارد با ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد، بالوتلی را حفظ کند. یک گزینه دیگر هم پیش روی بالوتلی وجود دارد و آن هم بازگشت به ایتالیاست. ساسولو تیمی است که در سری آ به دنبال جذب مهاجم سابق اینتر و میلان است.