آرشیو شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۴۳
ورزش
۱۸

ونزوئلا انگلیس فینال جام جهانی جوانان

تیم های ونزوئلا و انگلیس فینال جام جهانی جوانان را ساعت 14:30 فردا به وقت تهران (19 به وقت کره جنوبی) در ورزشگاه جام جهانی سوون کره جنوبی برگزار خواهند کرد.

دیدارهای نیمه نهایی جام جهانی جوانان روز پنجشنبه برگزار شد که رای به حضور ونزوئلا و انگلیس در فینال دادند. ونزوئلا در دیدار با تیم های منطقه ای خود اروگوئه به تساوی یک یک رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی برای اولین بار قانون تایبرک تنیس در ضربات پنالتی اجرا شد. به این ترتیب که هر تیم یک تک ضربه پنالتی و دو پنالتی پیاپی خواهد زد. به این ترتیب: تیم اول یک پنالتی، تیم دوم 2 پنالتی، تیم اول 2 پنالتی، تیم دوم 2 پنالتی، تیم اول 2 پنالتی، تیم دوم یک پنالتی. ونزوئلا با این سیستم موفق شد اروگوئه را شکست داده و راهی فینال شود.

در دیگر دیدار نیمه نهایی انگلیس در یک بازی برتر موفق شد تیم هم قاره ای خود ایتالیا را با نتیجه 3 بر یک شکست داده و با شایستگی به فینال برسد. فردا با برگزاری دو بازی پرونده ابتدا دو تیم ایتالیا و اروگوئه (در ساعت 10:30) در ورزشگاه جام جهانی سوون دیدار رده بندی را برگزار می کنند و سپس دو تیم انگلیس و ونزوئلا در ساعت 14:30 دیدار فینال را در برابر هم برگزار می کنند.