آرشیو یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۸۸۴
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

ماه مبارک رمضان؛ ماه دستگیری از نیازمندان: یکی از اهالی شهرستان گرگان 54ساله در فلکه شهرداری، ابتدای خیابان...، کیوسک روزنامه فروشی داشت و سال ها شرافتمندانه کار می کرد ولی اینک با داشتن همسر و پسری 19 و دختری 12ساله بی کار شده است و بیمه هم نیست و زندگی سختی را می گذرانند. او اینک حاضر است به عنوان نگهبان، سرایدار یا هر شغل آبرومندانه دیگری و در هر جای ایران کار کند. مردم نیکوکار و نهاد ریاست جمهوری یا شهرداری، اگر کاری سراغ دارند او را فراموش نکنند. ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن و ماه خیر و برکت و رحمت است، امیدواریم درهای رحمت روی این خانواده گشوده شود که بیش از این نزد خانواده اش سرافکنده نباشد.

علی اکبر فرقانی

گلایه از افزایش قیمت تلفن ثابت: شرکت مخابرات بر چه پایه و اساسی قیمت تلفن های ثابت را چهار برابر افزایش داده است؟ متاسفانه مسئولان به جای اینکه به فکر کاهش قیمت ها باشند، مردم را در تنگنا قرار می دهند!

عرفان از تهران

پاداش نیک رفتاری: خوشبختانه در مراجعه به بانک ملت شعبه دولت آقای حسین بابایی یکی از کارمندان پرتلاش با خوش رفتاری و رسیدگی فوری به کار مراجعه کنندگان موجب شد این پیام را به عنوان قدردانی از ایشان اعلام کنم. امیدوارم خدمات شایسته ایشان مورد توجه مسئولان بانک مرکزی هم قرار گیرد.

سعید از تهران

بفرمایید جگر با طعم غیربهداشتی: در میدان امام حسین(ع)، خیابان دماوند به ویژه ابتدای خیابان اقبال لاهوری، شب ها عده ای بساط دل، جگر و قلوه راه می اندازند و به طور غیربهداشتی اقدام به فروش آنها می کنند. به علت اینکه آب تصفیه شده در دسترس فروشندگان سیار نیست، اینکه سیخ ها و ظرف ها و دستان فروشندگان در چه مکانی شست وشو و تمیز می شود، مشخص نیست و نبود نظارت از سوی مسئولان بهداشت، باعث شده به راحتی مشتریان بدون اطلاع از کیفیت این گونه جگرکی ها خرید کنند و سلامت آنان در معرض بیماری قرار گیرد.

علی از تهران