آرشیو یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۳۸۲۷
احزاب
۶
خبر

لزوم وحدت و همدلی ملی

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی داعش در تهران و تسلیت به خانواده های صبور شهدای این حوادث: بر وحدت و همدلی برای ساختن کشور و دفع تهدیداتی از این نوع تاکید کرد.

در این بیانیه آمده است: حوادث تروریستی در محل مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر حضرت امام(ره) که منجر به شهادت و مجروح شدن بیش از 50 نفر هموطنان مان شد جامعه ما را در ماه مبارک رمضان متاثر و عزادار نموده است.

ملت ایران که در گذشته شاهد و قربانی بزرگ ترین و پر دامنه ترین اقدامات تروریستی بوده است آبدیده تر از آن است که نسبت به چنین حوادثی بی تاب و آشفته گردد.

آنچه اکنون مورد تهدید واقع شده است کشور و ملتی است که با رای خود رییس جمهوری را دوباره برگزیده است که با دیپلماسی فعال خود و در طی مذاکراتی فشرده با کشورهای بزرگ جهان توانست حقوق هسته ای کشورش را استیفاء و تحریم های پردامنه را برچیده و بی اثر نماید.

ایران امروز هدف بدخواهان و تروریست های افراطیست. ایرانی که در آن عقلانیت و تدبیر حرف اول را می زند و با منطق و استدلال حقوق خود را استیفاء می کند و جایگاه جهانی خود را ارتقاء می دهد.

اگر تا پیش از انتخابات رقابت بود و اگر در انتخابات اکثریت و اقلیت پدید آمد اینک در دوره پس از انتخابات برای ساختن کشور و برای دفع تهدیداتی از این نوع بیش از هر زمان نیاز به وحدت و همدلی است. دولت برای همه است و همه باید از آن حمایت و به آن کمک کنند.