آرشیو چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۸۸۷
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

شرکت اول مارکت که تبلیغات متعددی انجام می دهد و هزینه هنگفتی را از مردم دریافت می کند، حدود شش ماه است که وعده قرعه کشی شش دستگاه خودروی بی ام و را می دهد، از هر مشترکی کلی هزینه دریافت می کند ولی متاسفانه هیچ قرعه کشی ای برگزار نمی کند. شماره تلفنی هم ندارند که کسی اگر مشکلی یا سوال داشت، بتواند با آنها تماس بگیرد.

یک شهروند

از مسئولان آب و فاضلاب شهرستان شاهرود تقاضا داریم نسبت به رفع بی آبی روستای محمدآباد میامی اقدامات لازم را انجام دهند.

جمعی از اهالی روستا

متاسفانه در کشورمان تعداد کلینیک و بیمارستان های وابسته به سازمان تامین اجتماعی با همه خدمات درمانی رایگان بسیار کم است و از آنجا که اکثر افراد تحت پوشش این بیمه از خانواده های حقوق بگیر با حداقل حقوق بوده یا جزء افرادی هستند که هزینه های بیماری هایشان آنها را در خط فقر قرار داده است، ساخت و تعدد این نوع مراکز درمانی که عاملی برای مبارزه با فقر است، از اهم ضروریات است.

یک شهروند

لطفا درباره قانون راه اندازی دوره تکمیلی 2،5 ساله برای مسئول فنی شدن دکتراهای تخصصی (ph. d) علوم آزمایشگاهی در آزمایشگاه های تشخیص طبی اطلاع رسانی بفرمایید. این قانون در مورخ 23/1/1367 در مجلس شورای اسلامی تصویب شد و به تایید شورای نگهبان رسید تا فارغ التحصیلان دکترای رشته های تخصصی علوم آزمایشگاهی بعد از چهار سال سابقه کار در یک آزمون کنکور شرکت و در صورت قبولی به مدت 2.5سال در دانشگاه های علوم پزشکی تحصیل کنند و سپس به عنوان مسئول فنی آزمایشگاه های تشخیص طبی معرفی شوند.

یک شهروند

پیشنهاد به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: پیشنهاد می شود وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تمهیداتی بیندیشند؛ مصدومانی که با اورژانس هم تماس نمی گیرند و خودشان به بیمارستان ها مراجعه می کنند، آنها را پذیرش کنند تا مجبور نباشند هزینه های بیمارستان را آزاد بپردازند.

علی مختاری از تهران