آرشیو پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۴۸
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

بداهه گویی شجاع کاوه و همسرش در «نیلوفرانه»

شجاع کاوه بعد از سال ها با اجرای برنامه «نیلوفرانه» که این روزها از شبکه «شما» پخش می شود، به تلویزیون بازگشته و همراه همسرش اجرای این برنامه را به عهده دارد.

به گزارش مهر، «نیلوفرانه» هر روز از ساعت 18 تا 19 پخش می شود و یک برنامه خانوادگی است که به سبک زندگی اسلامی ایرانی می پردازد.

شجاع کاوه درباره این برنامه گفت: نیلوفرانه از بخش های مختلفی تشکیل شده و مسائل روز جامعه از زبان من و الیزا اورامی با تکنیک تازه ای که تا به حال کمتر در تلویزیون تجربه شده، بیان می شود.

وی ادامه داد: البته این برنامه آیتم های دیگری هم دارد، اما اثری گفت وگومحور است. چون ما زن و شوهر هستیم طبیعتا راحت تر با هم ارتباط برقرار می کنیم. در این برنامه ما از تکنیک بداهه گویی استفاده می کنیم. موضوع هر برنامه از قبل مشخص است، اما بدون تمرین قبلی جلوی دوربین می رویم و با هم صحبت می کنیم.

اورامی نیز درباره تجربه اجرای یک برنامه تلویزیونی گفت: من تا امروز به عنوان دوبلور، مدیر دوبلاژ و بازیگر فعالیت می کردم و برنامه «نیلوفرانه» اولین برنامه تلویزیونی است که در آن جلوی دوربین می روم. دعوت کارگردان و نویسنده این برنامه از ما به دلیل پیشینه تئاتری و البته زوج بودن ما بود.