آرشیو پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۴۸
ایران
۱۵

طلسم تحویل مسکن مهر پردیس شکسته می شود

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از شکسته شدن طلسم تحویل ندادن واحدهای مسکن مهر شهر جدید پردیس خبر داد.

سعید غفوری، در گفت وگو با مهر اظهار کرد: با توجه به عظمت پروژه مسکن مهر پردیس سال گذشته در گام اول حدود 4550 واحد در فاز 11 افتتاح شد که از جمله این خدمات زیربنایی می توان به احداث یک باب کلانتری و سه باب مدرسه و یک باب مسجد و فضای سبز محله ایرانشهر، اشاره کرد.

وی افزود: در گام بعدی 1131 واحد؛ در فاز3 واحدهایی را با مسجد محله ای و خدمات تجاری آن به مرحله افتتاح رساندیم. وی با بیان این که اعتبارات اندکی از محل یارانه های مسکن به فاز 3 و 4 تخصیص یافته گفت: در این دو فاز اقدامات لازم جهت آماده سازی این فازها صورت گرفته است و پیمانکاران هم قول دادند تا پایان مردادماه تمامی امور مربوط به این فازها را به پایان برسانند.

غفوری اظهار کرد: در هفته دولت چهار باب مدرسه را افتتاح می کنیم که دو باب در محله پردیسان و دو باب هم در محله حصار قرار دارد و مدارسی که شروع به احداث آن کرده ایم بی شک از بهترین مدرسه های موجود خواهد بود.

وی بیان کرد: در اواخر سال گذشته در فاز 8 طلسم بعد از پنج سال شکسته شد و حدود هزار واحد در دو محله افتتاح شد که قبل از اتمام ماه مبارک رمضان قطعا در هشت نقطه بیش از 2000 واحد دیگر در فاز8 با تمامی خدمات زیربنایی آماده تحویل به مردم است، همچنین در فاز 9 قدیم نیز کارهایی صورت گرفت اما به دلیل این که دیوارهای فاز 9 با مسائل و مشکلاتی همراه بود، تعداد اندکی از واحدها را قبل از سال توانستیم تحویل بدهیم اما واقعیت این است که در فاز 9 خدمات زیربنایی و روبنایی با مشکل مواجه است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اظهار کرد: در هفته دولت خبرهای خوشی را درباره فاز 9 به مردم خواهیم داد که این خبر خوش مربوط به انجام و تحویل فاز5 است که با تلاشی که در این روزها انجام می شود جنوب بلوار صیاد شیرازی طی یک ماه آینده تحویل خواهد شد و طلسم تحویل ندادن واحدها را می شکنیم.