آرشیو پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۴۸
ورزش
۹

فوتبال دنیا

بارتومئو: مسی تمدید می کند

جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا، بار دیگر تاکید کرد، نگران موضوع تمدید قرارداد لیونل مسی نیست: مسی می خواهد در بارسلونا بازنشسته شود و هر زمان که باید تمدید قرارداد صورت بگیرد، این اتفاق رخ خواهد داد. من شما را به صحبت های خود لئو ارجاع می دهم.

مسی بتازگی در یک مصاحبه گفته بود: چیزی که همیشه می خواستم و رویایش را داشتم، این است که دوران حرفه ای ام را در بارسلونا به پایان برسانم.

رئال؛ سال ها به دنبال امباپه

کیلیان امباپه، ستاره جوان موناکو مدعی شد، از وقتی 14 ساله بوده رئال به دنبال جذبش بوده است: با خانواده مان به استراحت خواهیم رفت و درباره اتفاقاتی که خواهد افتاد، فکر می کنیم.

باید ببینیم چه خواهد شد، ببینیم که باشگاه ها چه می خواهند، زیرا من با باشگاهم قرارداد دارم. من آزاد نیستم. باید ببینیم چه خواهد شد. در مورد رئال مادرید نپرسید. آنها از وقتی 14 ساله بودم، به دنبال جذبم بودند.

دردسر میلان در راه تمدید قرارداد با «دوناروما»

با بروز اختلاف میان مینو رایولا، مدیر برنامه های جان لوییجی دوناروما سنگربان جوان میلان با سران این باشگاه، دروازه بان دوم تیم ملی ایتالیا از تمدید قرارداد با روسونری فاصله گرفت.

سه شنبه پایان ضرب الاجل تعیین شده از سوی میلان برای دوناروما جهت اعلام تصمیمش برای تمدید قرارداد با روسونری بود، قراردادی که به موجب آن حقوقش به 4 میلیون یورو در سال افزایش پیدا می کرد. دوناروما که اکنون در اردوی تیم زیر 21 سال ایتالیا به سر می برد، همچنان از اعلام موضع خود خودداری کرده است و ظاهرا باشگاه این وضعیت را زیر سر مدیر برنامه های او مینو رایولا می داند. در همین حال اما اخبار دیگری منتشر شده مبنی بر این که مارکو فاسونه مدیر اجرایی باشگاه میلان برای فرونشاندن تنش ها با رایولا تماس گرفته و حالا همه منتظر جلسه امروز هستند که در آن رایولا و مدیران باشگاه رودررو با یکدیگر مذاکره خواهند کرد. دوناروما از یوونتوس و پاری سن ژرمن پیشنهاد دارد.

دوربین روی پیراهن روبرتو کارلوس

روبرتو کارلوس با استفاده از دوربینی مخصوص که روی پیراهنش نصب شد، دیدار اسطوره های رئال و رم را از داخل زمین فیلمبرداری کرد. کارلوس با این دوربین از بازی فیلمبرداری کرد و سپس اقدام به انتشار بخشی از این تصاویر کرد. این اولین بار است که تصویری از زاویه بازیکن در یک بازی فوتبال منتشر می شود.