آرشیو پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۴۸
حوادث
۱۹

دستگیری عاملان ربودن طلبه 14 ساله

عاملان ربودن طلبه 14 ساله افغان در شهر خاش در عملیات پلیسی دستگیر شدند. متهمان برای آزادی گروگان 200میلیون تومان درخواست کرده بودند.

به گزارش جام جم، دوم خرداد امسال طلبه 14 ساله حوزه علمیه مخزن العلوم شهرستان خاش که تبعه کشور افغانستان است، هنگام بازگشت از حوزه به سمت خانه توسط دو سرنشین یک دستگاه خودروی پراید در یکی از خیابان های این شهرستان ربوده می شود.

پس از اطلاع کارآگاهان پلیس از موضوع آدم ربایی بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای شناسایی آدم ربایان آغاز شد و بعد از تماس آدم ربایان و درخواست مبلغ 200 میلیون تومان از خانواده وی، برای آزادی این فرد پرونده وارد مرحله ای جدید شد.

آدم ربایان پس از ربودن این نوجوان برای این که توسط تیم های اطلاعاتی پلیس شناسایی نشوند مدام محل نگهداری فرد ربوده شده را در نقاط مختلف حاشیه شهر خاش تغییر می دادند.

گروگانگیران پس از این که دریافتند هویت آنان توسط پلیس شناسایی شده و نمی توانند مبلغ مورد نظرشان را دریافت کنند، با رها کردن فرد ربوده شده از منطقه متواری شدند.

کارآگاهان پلیس در ادامه رسیدگی به این پرونده در دو عملیات جداگانه هر دو آدم ربا را به همراه خودرویی که آدم ربایی را با آن انجام داده و خودرویی که در این مدت از آن در جابه جایی فرد ربوده شده استفاده شده بود، دستگیر کردند.