آرشیو پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۴۸
ورزش ایران
۱۰

پلنگ جویبار غایب رقابت های جهانی

طلایی: حرف هایم به یزدانی را بد انتقال دادند

اواخر سال گذشته بود که رضا یزدانی، پای مصدومش را به تیغ جراحان سپرد و مدتی در کلینیک فوق تخصصی کلن آلمان بستری شد. او با اعلام این که نتیجه جراحی خوب بوده به ایران بازگشت و همچنان تا امروز زیر نظر پزشکان مشغول کارهای درمانی است. آنچه مسلم است یزدانی شرایط جسمی مناسبی برای تمرینات معمولی آماده سازی ندارد، چه برسد به این که در انتخابی تیم ملی و سپس پیکارهای قهرمانی جهان روی تشک برود.

یزدانی ملقب به پلنگ جویبار کشتی به گفته خودش باید از خرداد امسال، درمان ویژه و فیزیوتراپی خود را آغاز می کرد که گویا این مرحله از درمان او نیز از روزهای گذشته آغاز شده است. درواقع او با این وضعیت، فرصت و شرایط کافی برای تمرین و حضور در انتخابی تیم ملی ندارد و باید او را همچنان بزرگ ترین غایب رقابت های جهانی امسال دانست.

محمد طلایی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره رضا یزدانی می گوید: او کشتی گیر پرافتخاری است، اما برای من سلامت او بیشتر اهمیت دارد.

طلایی با انتقاد از انتقال نادرست صحبت هایش درباره رضا یزدانی ادامه می دهد: نمی دانم چرا چنین حرفی از طرف من مطرح شده است که یزدانی در صورت حضور پیدا نکردن در پیکارهای انتخابی، بختی برای حضور در مسابقات جهانی ندارد. اول این که هر کسی در سیستم انتخابی نباشد، به طور اتوماتیک از اردو خارج می شود، اما در مورد یزدانی ما پیش از هر چیز به فکر سلامت او هستیم و حضور او در مسابقات برای مرحله بعد منوط به بازیابی سلامتش است.