آرشیو پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۴۸
فوتبال ایران
۱۱

3 دلیل جدایی کاوه رضایی از استقلال

کاوه رضایی یکی از بازیکنانی است که هنوز قراردادش را با استقلال تمدید نکرده است. یکی از مهم ترین مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد مشکلات مالی است. اختلاف رقم تعیین شده برای تمدید قرارداد بین کاوه و استقلال باعث شده تا این بازیکن برای تمدید مردد باشد. این در حالی است که ظاهرا مساله دیگری به دلخوری های کاوه اضافه شده و شاید راه را به جایی ببرد که او دیگر قراردادش را تمدید نکند.

کاوه به دوستان نزدیکش گفته اگر من مهاجم استقلال هستم و اگر اولویت علی منصور برای تمدید قرارداد بودم پس چرا آنها بیت سعید را به خدمت گرفتند. این کار چه دلیلی می تواند داشته باشد؟ آیا غیر از این است که دیگر به من نیازی ندارند؟

این اما پایان داستان نیست. استقلالی ها حتی اگر بر سر رقم قرارداد با کاوه به توافق برسند و دلخوری هایش را هم از دلش در بیاورند یک درخواست دیگر از او دارند. این که شروط پنج گانه خودش و یک سری از خواسته های غیرمعقول که در این بندها گنجانده شده را اصلاح کند.اتفاقی که بعید است کاوه به آن تن بدهد.

مشکل آخر هم وعده های محقق نشده کادر فنی استقلال به کاوه است. همان ابتدای فصل بود که شایعه شد به دلیل رابطه خوب منصوریان با کی روش اگر کاوه رضایی به استقلال بیاید شرایطی فراهم می شود تا او در تیم ملی بازی کند. کاوه به استقلال آمد اما هرگز در لیست کارلوس کی روش برای بازی در تیم ملی قرار نگرفت تا این اتفاق هم به سایر دلخوری هایش اضافه شود. همه اینها را که کنار هم بگذارید به این نتیجه می رسید که جدایی کاوه از استقلال خیلی محتمل تر از تمدید قرارداد او در روزهای آینده است. البته کاوه از پرسپولیس هم پیشنهاد دارد اما استقلالی ها برای او شرط گذاشته اند که در صورت جدایی از استقلال حق این که به پرسپولیس برود را ندارد. با این حال از گوشه و کنار خبر می رسد که او احتمالا به تیم سابق خودش یعنی ذوب آهن بر می گردد تا شاید رویای بازی کردن در تیم ملی برایش در این تیم محقق شود.