آرشیو یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۵۰
ورزش
۱۸

منصوریان: بدون هیجان بازیکن می گیریم

سرمربی استقلال تاکید کرد که این باشگاه فریب فضای هیجانی فصل نقل و انتقالات را نمی خورد و با آرامش خاطر بازیکنان مد نظرش را جذب می کند.

علیرضا منصوریان درخصوص فعالیت استقلال در فصل نقل و انتقالات گفت: گمانه زنی های زیادی انجام می شود، اما ما راحت و با حوصله و بی توجه به فضای هیجانی فصل نقل و انتقالات مشغول یارگیری هستیم.

داریوش شجاعیان یکی از بازیکنانی است که مدنظر استقلال قرار دارد و امیدواریم امروز و فردا به یک نقطه مشترک با او دست پیدا کنیم.

وی درباره جذب پژمان منتظری تصریح کرد: در رابطه با منتظری باید بگویم یکی دو روز آینده با او نیز به نقطه مشترک می رسیم. در باشگاه استقلال به روی پژمان باز است و اینجا خانه اوست. ما آماده قرارداد با بازیکنی هستیم که در این باشگاه پیشرفت کرده و یکی از زمان هایی که منتظری می تواند به استقلال کمک کند، فصل جاری است.

سرمربی استقلال ادامه داد: در خط دفاع به دنبال منتظری بوده و در خط میانی نیز به دنبال شجاعیان هستیم.

همچنین نباید فراموش کنیم که بازیکنان حال حاضر ما در فصل گذشته به مقام نایب قهرمانی لیگ رسیدند و باید به جوانان فصل گذشته نیز اعتماد کنیم. تمدید قرارداد با بازیکنان فصل پیش هم در دستور کار باشگاه قرار دارد و در حال انجام است.

جایگزین احتمالی منتظری

باشگاه الاهلی، یک بازیکن کره ای را جذب کرد تا قید تمدید احتمالی قرارداد پژمان منتظری را بزند. کوهام کیم، بازیکن اهل کره جنوبی با سابقه بازی در لیگ آرژانتین و نفت آبادان که در خط دفاع (و میانی) بازی می کند، پنجشنبه گذشته وارد دوحه شد و پس از مذاکره و شرکت در تست های پزشکی قراردادش را با باشگاه الاهلی قطر منعقد کرد. روزنامه الشرق در ادامه این خبر آورده است: باشگاه الاهلی با توجه به جذب مدافع کره ای به عنوان بازیکن آسیایی شاید از تمدید قرارداد پژمان منتظری، مدافع ایرانی صرف نظر کند. الاهلی پیش از این مجتبی جباری را پس از سه فصل بازی در این تیم از فهرست فصل آینده خود کنار گذاشته بود.