آرشیو یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۵۰
ورزش ایران
۱۰

پشت پرده محرومیت دختران والیبال

صادقی: ضربه آنها به والیبال بیشتر بود

واکنش ها به محرومیت سه دختر جوان از والیبال ایران ادامه دارد. این بازیکنان توسط کمیته انضباطی فدراسیون والیبال پس از مسابقه های دختران زیر 23 سال آسیا در تایلند محروم شدند. عده ای در واکنش به این محرومیت های دو و سه ساله، آرای کمیته انضباطی را که در مورد بازیکنان جوان صادر شده است غیرمنصفانه می دانند و معتقدند این احکام آینده ورزشی آنها را خراب می کند.

فریبا صادقی، سرپرست نایب رئیسی فدراسیون والیبال در پاسخ به این صحبت ها می گوید: تا پیش از این، فدراسیون والیبال در مقابل بی انضباطی های ملی پوشان گذشت کرده بود؛ اما تداوم این بی انضباطی ها سبب شد فدراسیون والیبال تصمیم بگیرد برخورد جدی با متخلفان داشته باشد. مطمئن باشید ضربه ای که سه والیبالیست متخلف به تیم امید وارد کردند خیلی سنگین تر از محرومیت آنها بوده است.

وی به جزئیات بیشتری درباره ماجرای این سه نفر اشاره می کند و می گوید: در اردوی تایلند این سه والیبالیست درگیری لفظی پیدا می کنند و با وجود درخواست سرمربی و سرپرست تیم امید، این درگیری ادامه پیدا می کند. همین مساله سبب شد تیم امید در ست سوم بازی با چین تایپه بدون پاسور بازی کند، زیرا یکی از پاسورها از بازی کردن امتناع کرد و پاسور دیگر هم ظاهرا مصدوم شده بود.