آرشیو پنجشنبه ۱ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۵۴
صفحه اول
۱

عوامل «ماه عسل» با مخاطبان خود به گفت وگو نشستند

عوامل برنامه تلویزیونی «ماه عسل» با حضور در واحد ارتباط با مخاطبان اداره کل روابط عمومی سازمان صدا و سیما با مخاطبان گفت وگو کردند و به سوالات مختلف آنها پاسخ گفتند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این گفت وگوی یک ساعته که از ساعت 22 و 15 دقیقه در واحد ارتباط با مخاطبان (162) آغاز شد، جمع زیادی از مخاطبان موفق شدند با احسان علیخانی و دیگر عوامل تولید برنامه ماه عسل تماس بگیرند و عده بسیاری نیز به علت حجم بالای تماس های تلفنی و زمان حضور این گروه در واحد 162 موفق به گفت وگو با آنان نشدند. براساس آمار واحد162، مخاطبان و علاقه مندان به این ویژه برنامه رمضانی موفق به گفت وگو با این گروه شدند و نزدیک به صد تماس از سوی علیخانی و همکارانش پاسخ داده شد.

مخاطبان این برنامه، «ماه عسل» را به چند علت موفق ترین برنامه رمضانی تلویزیون ارزیابی کردند. تماس گیرندگان که اغلب در رده سنی جوان و میانسال بودند، انتخاب سوژه های مناسب و پرداختن به مسائل مهم اجتماعی و روز جامعه را یکی از نقاط مثبت برنامه ذکر و از تلاش این برنامه برای آزادی زندانیان در بند تشکر کردند.

عده ای نیز به اجرای خوب علیخانی و دکور متفاوت و زیبای ماه عسل 96 اشاره کردند و آن را از جمله دلایل پرمخاطب بودن این برنامه دانستند. در این تماس ها عوامل برنامه ماه عسل از چگونگی سوژه یابی، اجرای برنامه زنده و مشکلات آن، تلاش های گروه برای دعوت از مهمان و یافتن برخی سوژه های خاص و همچنین دکور و دیگر مسائل تولید به مخاطبان پاسخ گفتند.