آرشیو پنجشنبه ۱ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۵۴
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

شکوه روز قدس در سیمای رسانه ملی

شبکه های مختلف تلویزیون با برنامه های متنوع به استقبال روز قدس می روند. این شبکه ها همچنین با استقرار دوربین در مسیر راهپیمایی روز قدس، گوشه هایی از این حماسه بزرگ را بازتاب خواهند داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه یک سیما همزمان با روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، حضور مردم در راهپیمایی یوم الله قدس را پوشش زنده و سراسری می دهد. این ویژه برنامه از ساعت 8 صبح روز جمعه دوم تیر آغاز می شود و تا حوالی اذان ظهر نمایش حضور مردم روزه دار در سراسر کشور را پوشش تصویری می دهد. رحمان نظام اسلامی و مهدی آقابیگی مجریان داخل استودیوی برنامه و محیا اسناوندی، مهدی گلستانه و احمد توکلی هم برای پوشش رسانه ای و تصویری راهپیمایی روز قدس در خیابان های ولی عصر(عج) و فلسطین مستقر هستند و در طول برنامه ارتباطی زنده از حضور مردمی در این روز بزرگ را مخابره می کنند.

همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، دوربین های شبکه دو نیز در همراهی با مردم مومن و روزه دار در ایستگاه این شبکه واقع در تقاطع خیابان انقلاب و ابوریحان مستقر می شوند.

همچنین ویژه برنامه روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از ساعت 9 و 30 دقیقه تا 13به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می شود. این ویژه برنامه با عنوان «روز قدس، روز مقاومت» به تهیه کنندگی سیدمحمد هاشمی اصل و با اجرای محمدرضا حسینیان از استودیوی پخش به پوشش راهپیمایی مردمی علیه رژیم غاصب اسرائیل می پردازد. این برنامه از پایگاه همیشگی شبکه سه سیما از ضلع جنوبی میدان فلسطین پخش می شود.

شبکه چهار سیما نیز همزمان با راهپیمایی روز قدس و هم پیمان با مردم مسلمان جهان، از ساعت 11 تا 13 به صورت زنده مراسم راهپیمایی روز قدس را به تصویر خواهد کشید. «همدلی» عنوان ویژه برنامه روز جهانی قدس شبکه پنج سیماست که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از آنتن این شبکه پخش می شود. این شبکه با استقرار پایگاه اصلی واقع در خیابان انقلاب، چهار راه فلسطین حضور پرشور و انقلابی شهروندان را از نخستین ساعت اولیه راهپیمایی روز جهانی قدس به تصویر می کشد.