آرشیو پنجشنبه ۱ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۵۴
فوتبال ایران
۱۱

کوتاه از فوتبال

نوازی: به خانه ام برگشتم و خوشحالم

محمد نوازی که بتازگی سرمربی تیم امید استقلال شده است، در مورد شرایط و اتفاقاتی که او را دوباره به این باشگاه برگرداند، به ما گفت: «اتفاق خاص و ویژه ای برای من رخ داده و در واقع به خانه ام برگشته ام که باید بگویم از این موضوع بسیار خوشحالم.»

نوازی اضافه کرد: «کار بسیار سخت و حساسی برعهده ام گذاشته اند و امیدوارم با کمک پیشکسوتان و مدیران باشگاه بتوانم اول به پیشرفت استقلال کمک کنم و در ثانی جوانان مستعدی را در اختیار کادرفنی تیم اصلی قرار بدهم.»

کل تمرین زیر نظر میک!

میک مک درموت، بدنساز پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان که برای مدتی با کارلوس کی روش در تیم ملی همکاری می کرد، حالا کار تمرینی را با استقلالی ها شروع کرده است. او برای آغاز همکاری با آبی ها، فقط یک شرط داشت؛ این که همه کاره و مرد اول تمرین در قسمت بدنسازی و نه تمرینات تاکتیکی باشد. منصوریان با پذیرش این موضوع، اجازه عقدقرارداد به مربی جدید آبی ها را داد و حالا میک است و بازیکنانی که سه هفته تمرین نکرده اند و بدنشان کشش تمرینات سخت روزهای ابتدایی را ندارد.

خروج نام برزای از لیست استقلال؟

این روزها خبرهای زیادی در مورد احتمال جابه جایی در لیست علیرضا منصوریان به گوش می رسد.

گویا سرمربی استقلال هنوز نتوانسته به تمام خواسته های خود در فصل نقل و انتقالات برسد و از این رو، احتمال دارد تغییراتی در لیست آبی ها رقم بخورد. از جمله این که بهنام برزای مهاجم، هافبک و وینگر آبی پوشان دیگر مثل سابق جایگاه مطمئنی در فهرست این تیم ندارد و هر آن امکان دارد از لیست خارج شود؛ بخصوص این که منصوریان به دنبال جذب بازیکنان جدید است و دیگر مثل گذشته، جایگاه مستحکمی برای بهنام در نظر نگرفته است.

سکوت اجباری، تجویز برای رامین!

رامین رضاییان همچنان به سکوت خود در قبال شایعه لژیونر شدنش ادامه می دهد. این بازیکن مدت هاست حرفی در مورد شرایط خود نمی زند و با این که گفته شده او قرار است به باشگاه خنت بلژیک برود، اما هنوز به صورت رسمی صحبتی در این خصوص انجام نداده است.

رضاییان در پرسپولیس، یک بازیکن موفق، اما بی انضباط بود که با دریافت رضایت نامه از این باشگاه جدا شد، اما حالا در مورد آینده اش، سکوت اختیار کرده و معنای این سیاست او مشخص نیست.