آرشیو یکشنبه ۴ تیر ۱۳۹۶، شماره ۲۸۹۶
سیاست
۲

خبر

عیادت مقام معظم رهبری از آیت الله مظاهری

پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری: حضرت آیت الله خامنه ای صبح روز گذشته با حضور در یکی از بیمارستان های تهران از آیت الله مظاهری، رئیس حوزه علمیه اصفهان، عیادت کردند. مقام معظم رهبری در این عیادت، در جریان روند درمان آیت الله مظاهری قرار گرفتند و برای سلامتی و بهبود ایشان دعا کردند.

تجدید بیعت مسئولان عالی قضائی با آرمان های امام راحل (ره)

میزان: رئیس قوه قضائیه روز گذشته در جریان تجدید بیعت مسئولان عالی قضائی با آرمان های امام راحل (ره) در حرم امام خمینی (ره) گفت: وظایف و اختیارات دستگاه قضائی در قانون اساسی ترسیم شده که اهداف بلند و وظایف بسیار سنگینی است و طبیعتا ممکن است تا رسیدن به آنها فاصله داشته باشیم؛ اما در این سی و چند سال تاسیس نظام جمهوری اسلامی با ارشادات امام راحل، تاکیدات مقام معظم رهبری و تلاش قضات و کارکنان دستگاه قضائی راهی طولانی طی شده است. آیت الله آملی لاریجانی افزود: اما در عین حال احقاق حقوق عامه و تظلم خواهی مردم چون در سطح وسیعی مطرح است، تا رسیدن به قله های این هدف هنوز فاصله داریم و باید تلاش کنیم تا بتوانیم اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی و خواسته های امام راحل (ره) را در داشتن یک دستگاه قضائی قاطع، محکم و عاری از فساد محقق کنیم.

اعتصاب غذای مدیران کانال های تلگرامی شایعه است

ایلنا: سخنگوی قوه قضائیه درباره خبر اعتصاب غذای مدیران کانال های تلگرامی در اعتراض به روند قضائی رسیدگی به پرونده شان گفت: این مسئله شایعه است. اگر کسی حرف درستی داشته باشد، حرف درستش را می زند و پرونده اش پیگیری و دنبال می شود. حجت الاسلام محسنی اژه ای درباره رسیدگی قضائی این پرونده پس از گذشت حدود سه ماه از دستگیری این افراد افزود: پرونده این افراد در حال رسیدگی و تحقیق است. افراد دیگری هم باید احضار شده و از آنها تحقیق شود.